PippiT
Professionell mobbare
Det var ett konstprojekt. Lite som när Joanna Rytel onanerade framför en katt.
Det var ett konstprojekt. Lite som när Joanna Rytel onanerade framför en katt.
Jag förstår inte vad folks behåring har med deras åsikter att göra? Alla verkar falla tillbaka på det hela tiden.
Kan inte bara folk få vara som de själva trivs med när det gäller sånt?
Jag brukar inte fråga nån innan jag blir vän med dem hur deras behåring är. Menar ni att ni gör det?
Jag tror att det finns en hel del djupingar som kan tänka sig att avsluta en "vänskap" på grund av behåringens vara eller icke vara.
Är det nån som ska gå på fittfestivalen och dra en tajj på en bild med oversized skäggig mutta?
Det är ju så vi kvinnor är. Löjliga, ytliga, hjälplösa osv....
Blev tydligen inbjuden till nämnda festival på fb, säkert av nån hunsad toffelvän med en stark självständig flickvän.. kunde såklart inte hålla käft en sekund
Peniskaparna lär komma springande vilken sekund som helst!
Blev tydligen inbjuden till nämnda festival på fb, säkert av nån hunsad toffelvän med en stark självständig flickvän.. kunde såklart inte hålla käft en sekund
Det känns inte riktigt juste att du lämnat kvar namnen synligt.
Du måste ju berätta hur mycket skit du fick.
Det togs säkert bort direkt efter att en massa kränkta bitterfittor anmälde det...
Eh ja det är ingen stängd grupp Skrotnisse, så jag har inte hängt ut nån kvinnokämpe här..
Undrar vem som är mest bitterfitta? Den som kallar andra bitterfittor eller själva bitterfittan.
Med den logiken så skulle alla som kallar SDare för rasister vara rasister själva...?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|