Missa inte Stockholms Fittfestival

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Va, måste jag både kunna stava och sätta ihop en korrekt mening? Jag är ju man, tyckte det lät bra! :fyllisar

:D

Ni som inte ska ta åt er av detta inlägg vet vilka ni är.

Ni andra, här kommer det och jag förväntar mig ett antal omogna svar på det. :krama

Troligen så är det så att många av er som sitter här och klankar ner på tjejer troligen inte kan få någon själva eller helt enkelt har en som ni tofflar för. Eftersom ni inte vågar säga emot henne hemma sitter ni istället på ett forum och nervärderar kvinnor för skojs skull. ;)
Antagligen hade ni en hård uppväxt med asfalt i sandlådan, fastlåsta leksaker och ingen mamma alls eller med en mamma som ni inte respekterar av olika anledningar.

Ni sitter och beklagar er över bittra feminister osv men egentligen är ni säkert bara rädda att de ska vinna mark och få något att säga till om. Troligen är ni inte manliga nog att klara av en kvinna som säger vad hon tycker och tänker och som fullständigt skiter i era manschauvinista åsikter utan faktiskt har egna åsikter som folk lyssnar på.

Så där ja, let it out so you feel better. :krama

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
:hej :näsblod

1324408431.jpg

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Det togs säkert bort direkt efter att en massa kränkta bitterfittor anmälde det...

Du vann förstapriset. Kommentaren är borta. Nu väntar jag bara på feminister med snoppknivar som lurpassar i buskarna. Men jag räds inte, ty jag har smitt mig en blygdkapsel och en snippkniv att freda mig med!!
Edit: och lyssna på pippi, hon är vettig när hon inte knaprar piller. Och jag har en fantastisk kvinnas safter runt munnen.. ;)

Last edited:

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Du vann förstapriset. Kommentaren är borta. Nu väntar jag bara på feminister med snoppknivar som lurpassar i buskarna. Men jag räds inte, ty jag har smitt mig en blygdkapsel och en snippkniv att freda mig med!!
Edit: och lyssna på pippi, hon är vettig när hon inte knaprar piller. Och jag har en fantastisk kvinnas safter runt munnen.. ;)

Haha, det var ju inte otippat att den skulle plockas bort direkt!
Hade investerat i pansar-kallingar om jag vore du, kan bli farligt att lämna huset som du säger... :banana
Sist jag lyssnade på en kvinna så blev jag av med både värdighet och pengar, "me love u long long time" hette det, jo men tjena :brinnerup

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hade investerat i pansar-kallingar om jag vore du, kan bli farligt att lämna huset som du säger... :banana
Sist jag lyssnade på en kvinna så blev jag av med både värdighet och pengar, "me love u long long time" hette det, jo men tjena :brinnerup

Hör jag ett litet erkännande om bitterhet där möjligt. :banana :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

:såjaponken

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton

Ja men ärligt talat, var det hennes eller ditt fel? Har du inget eget omdöme? Integritet?
I slutändan hamnar allt ansvar för ditt eget liv i dina egna händer, läskigt va? :)
Och ja, jag har gjort samma misstag.
Dessutom har kvinnor en tendens att lukta sig till en osäker man och göra livet surt för honom. Dom accepterar nämligen inga halvmesyrer..

Last edited:

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Ja men ärligt talat, var det hennes eller ditt fel? Har du inget eget omdöme? Integritet?
I slutändan hamnar allt ansvar för ditt eget liv i dina egna händer, läskigt va? :)
Dessutom har kvinnor en tendens att lukta sig till en osäker man och göra livet surt för honom. Dom accepterar nämligen inga halvmesyrer..

"Women, can't live with em, can't live without em!" :fakta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

:rofl :lol

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Glöm inte festivalen nu!

Vill man läsa mer om muffar kan man göra det här på "Fittlistan"; nån sida från "Kultureliten" som en bekant till mig var så vänlig och slängde upp på FB. Där kan man lära sig en hel massa saker, speciellt ni som bär runt på en muff.

http://www.kultureliten.nu/fittlistan/

Massor med bilder och snask!

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Glöm inte festivalen nu!

Vill man läsa mer om muffar kan man göra det här på "Fittlistan"; nån sida från "Kultureliten" som en bekant till mig var så vänlig och slängde upp på FB. Där kan man lära sig en hel massa saker, speciellt ni som bär runt på en muff.

http://www.kultureliten.nu/fittlistan/

Massor med bilder och snask!

Jag orkade inte läsa noggrant men vid en första genomskumning så verkar det väl vettigt?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!