Knoddas
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 10 Nov 2010
- Hoj
- 848
Logik? Nu förstår jag inte vad du menar.
Sorry!
Glömde att vi var på internet
Logik? Nu förstår jag inte vad du menar.
Sorry!
Glömde att vi var på internet
Nej nej, rätt svar lyder, "sorry, glömde du var kvinna"
Nej nej, rätt svar lyder, "sorry, glömde du var kvinna"
Va, måste jag både kunna stava och sätta ihop en korrekt mening? Jag är ju man, tyckte det lät bra!
Det togs säkert bort direkt efter att en massa kränkta bitterfittor anmälde det...
Du vann förstapriset. Kommentaren är borta. Nu väntar jag bara på feminister med snoppknivar som lurpassar i buskarna. Men jag räds inte, ty jag har smitt mig en blygdkapsel och en snippkniv att freda mig med!!
Edit: och lyssna på pippi, hon är vettig när hon inte knaprar piller. Och jag har en fantastisk kvinnas safter runt munnen..
Haha, det var ju inte otippat att den skulle plockas bort direkt!
Hade investerat i pansar-kallingar om jag vore du, kan bli farligt att lämna huset som du säger...
Sist jag lyssnade på en kvinna så blev jag av med både värdighet och pengar, "me love u long long time" hette det, jo men tjena
Hade investerat i pansar-kallingar om jag vore du, kan bli farligt att lämna huset som du säger...
Sist jag lyssnade på en kvinna så blev jag av med både värdighet och pengar, "me love u long long time" hette det, jo men tjena
Hör jag ett litet erkännande om bitterhet där möjligt.
Ja men ärligt talat, var det hennes eller ditt fel? Har du inget eget omdöme? Integritet?
I slutändan hamnar allt ansvar för ditt eget liv i dina egna händer, läskigt va?
Och ja, jag har gjort samma misstag.
Dessutom har kvinnor en tendens att lukta sig till en osäker man och göra livet surt för honom. Dom accepterar nämligen inga halvmesyrer..
Ja men ärligt talat, var det hennes eller ditt fel? Har du inget eget omdöme? Integritet?
I slutändan hamnar allt ansvar för ditt eget liv i dina egna händer, läskigt va?
Och ja, jag har gjort samma misstag.
Dessutom har kvinnor en tendens att lukta sig till en osäker man och göra livet surt för honom. Dom accepterar nämligen inga halvmesyrer..
"Women, can't live with em, can't live without em!"
Glöm inte festivalen nu!
Vill man läsa mer om muffar kan man göra det här på "Fittlistan"; nån sida från "Kultureliten" som en bekant till mig var så vänlig och slängde upp på FB. Där kan man lära sig en hel massa saker, speciellt ni som bär runt på en muff.
http://www.kultureliten.nu/fittlistan/
Massor med bilder och snask!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO