Missa inte Stockholms Fittfestival

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Gör det vetja!
Jag slår upp ett där jag säljer musselsoppa bredvid. Vi delar 50/50, deal?
Nu vet jag inte om jag har realistisk möjlighet, men fan va jag vill!
Vi skulle nog få en del mediatid..
"Kom å tjöööp.. Rediga bratvurstar i saftiga musslor utan brön!":D

Vi skulle nog bli kastrerade.. På riktigt!

Bobbo-mc

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2013
Hoj
Suzuki SV1000n -04
Intressant detta, då man ska ta upp saken till internationella kvinnodagen.... Man ska belysa internationella kanelbullens dag, kramdagen, och allt annat "onödigt-dagen"! Men visste ni att det finns en internationella Mansdagen (18:e november), ingen media tog upp detta.

Då jag driver Sveriges enda Pappajour så får man jobba hårt för att få en röst hörd genom allt fittsim, och populär-feminism som nu råder....
Kanske ska starta en Kukfestival... Någon som vill vara med?

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Intressant detta, då man ska ta upp saken till internationella kvinnodagen.... Man ska belysa internationella kanelbullens dag, kramdagen, och allt annat "onödigt-dagen"! Men visste ni att det finns en internationella Mansdagen (18:e november), ingen media tog upp detta.

Då jag driver Sveriges enda Pappajour så får man jobba hårt för att få en röst hörd genom allt fittsim, och populär-feminism som nu råder....
Kanske ska starta en Kukfestival... Någon som vill vara med?

Föreslog det redan på sida 3. Jag är lätt med! Kan bli det roligaste vi nånsin gjort.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Var in på sidan. Lovvärt initiativ!

Liten detalj. Enligt din sida och en googling så är det 19 nov.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Konstigt som fan.. en fitta utan tillhörande kvinna är ju ointressant eller är det det som är poängen att man skall fatta!? :fleshlight

Det vette fan!! Jag fattar nog inte heller. :confused:

Men det verkar som att feminister är lixom allergiska mot sitt egen könsorgan på nåt vis.

Alltå. Är det så att feminister egentligen vill ha en kuk.?? Inte att suga på eller så. Utan en helt egen. Å är så jävla avis på grabbar. Som har fått en av naturen.

Frågan jag ställer mig är. Blir livet bättre och lättare att leva om man låter hårhelvetet växa ut på ställen som faktiskt gör sig bäst utan.

Nää... jag fattar nog helt enkelt inte vitsen med feminism.

Jämnställdhet. Är ju lixom nåt annat. :fakta

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ännu ett viktigt forum: Vegoforum. Man kan säkert servera korv där också. Förmodligen samma klientel som i Vulvagruppen.

http://vegoforum.se/vegoforum-2014/

Det roliga är att sista meningen nedan är inlagd för att provocera. :lol

Temat för Vegoforum 2014 är VÄGVAL. I år är det både riksdags- och europaparlamentsval. Hur tänker de olika politiska partierna om den ökande köttkonsumtionen och de konsekvenser som den medför för miljö, djur och människor? Är Sverige redo för köttskatt? Hur ställer sig politiker till köttfria dagar i offentlig sektor och andra politiska styrmedel för att minska konsumtionen? Eller är det upp till konsumenten själv att välja?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!