Cawasapien
Ny medlem
Den bästa delen hos en kvinna sitter mellan öronen, resten är bonus.
Håller med ! De mellan öronen är Väldigt viktigt men de "andra" är oxå viktigt ! För mig iaf !
Surströmming. ....
Du är uppmärksam min vän, men jag har inga problem att falla för frestelser, vare sig det är ett kilo choklad eller en vacker kvinna.
Ångra sig kan man ju göra efteråt
"Pratar om behåring, onani, lust"
Åh nej....
Det vette fan!! Jag fattar nog inte heller.
Men det verkar som att feminister är lixom allergiska mot sitt egen könsorgan på nåt vis.
Alltå. Är det så att feminister egentligen vill ha en kuk.?? Inte att suga på eller så. Utan en helt egen. Å är så jävla avis på grabbar. Som har fått en av naturen.
Frågan jag ställer mig är. Blir livet bättre och lättare att leva om man låter hårhelvetet växa ut på ställen som faktiskt gör sig bäst utan.
Nää... jag fattar nog helt enkelt inte vitsen med feminism.
Jämnställdhet. Är ju lixom nåt annat.
Ditt favoritsamtalsämne.
Vem fan vill ha hår i maten liksom.
Munnen?
Munnen är fiiiin bara hon borstar tänderna ibland !
Ibland? Munnen ska borstas minst två ggr varje dag, minst.
"För vem: Alla, med eller utan fitta är välkomna på Fittfestivalen. Dock är studiecirklarna "Fittan i fokus" bara öppna för alla som har haft, har, eller kommer att ha en fitta"
Känns väldigt pubertalt om jag får tycka.
Brukar du?Då måste ju jag vara välkommen eftersom jag brukar ha fitta. Påträdd på min kuk! Höhö. Höhö.
Brukar du?
Jag tyckte du sa att du va ghey förut?
Aha...Nä, jag sa att läderbögeri är jävulskt manligt!
Aha...
Ja, om jag får lägga ut texten lite här: att klä sig i läder och dunka på bestämda manliga män utan att bli lite osäker och rädd är i mina ögon bra mycket manligare än att förföra osäkra och rädda kvinnfolk. 'Shagging pansies is for puffs' roughly translated: knulla tjejer är för fjollor, citat från rock'n'rolla har jag för mig..
Sen råkar ju jag vara en aningen mer risktagande fjolla då jag gillar att trä på flickor som är aningen mer självsäkra i sin natur än gallskrikande 'kvinnorättskämpar'. Dom får gärna se bättre ut också. Jag är alltså inte homofil, min käre sportbike. Men själva företeelsen gör mig heller inte otrygg i underbyxan. Get my drift? Puss på dig.
Jorå, jag hajar, det går lite trögt bara,
Puss.
Ja, om jag får lägga ut texten lite här: att klä sig i läder och dunka på bestämda manliga män utan att bli lite osäker och rädd är i mina ögon bra mycket manligare än att förföra osäkra och rädda kvinnfolk. 'Shagging pansies is for puffs' roughly translated: knulla tjejer är för fjollor, citat från rock'n'rolla har jag för mig..
Sen råkar ju jag vara en aningen mer risktagande fjolla då jag gillar att trä på flickor som är aningen mer självsäkra i sin natur än gallskrikande 'kvinnorättskämpar'. Dom får gärna se bättre ut också. Jag är alltså inte homofil, min käre sportbike. Men själva företeelsen gör mig heller inte otrygg i underbyxan. Get my drift? Puss på dig.
Är alla som vill att vi ska få samma respekt i samhället, oberoende av könsorgan, gallskrikande och sketfula "kvinnorättskämpar" eller gäller det bara vissa?
ÄR ALLA SOM VILL ATT VI SKA FÅ SAMMA RESPEKT I SAMHÄLLET, OBEROENDE AV KÖNSORGAN, GALLSKRIKANDE OCH SKETFULA "KVINNORÄTTSKÄMPAR" ELLER GÄLLER DET BARA VISSA?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|