misshandlad ikväll

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Markus skrev:
2129547 Är det inge fett på Hisingen?

Det stavas f.ö:

fy fan

Med tanke på att hisingen är sveriges tredje största ö (tror jag) så finns det säkert fina områden, men dock inte på den delen som är närmast stan...
Skräpigt och lodigt.

fy fan

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
hmm tror ni man får ut något skadestånd på det lilla jag fick?

15cm långt köttsår på halsen och ett blåmärke på lårets utsida.

En kille som blev slagen i min klass i 9an blev träffad i pannan och fick ett litet blåmärke, han fick ut 5000kr.

Hur bedömer de om vem som får ? Är det bara pengar man får pga sjukhuskostnader eller att man har fått stryk och lider psykiskt.

Kan någon förklara?

Boris

Death on the dancefloor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NULL
Ibland tycker jag man borde ha lite USA-lika vapenlagar.
Då vågar ju inte såna där muppar hålla på som dom gör. Hade det varit i USA så hade dom bara fått ett skott i pannan och så var det problemet löst.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Boris skrev:
2130404 Ibland tycker jag man borde ha lite USA-lika vapenlagar.
Då vågar ju inte såna där muppar hålla på som dom gör. Hade det varit i USA så hade dom bara fått ett skott i pannan och så var det problemet löst.
Ja och 30 000 små gangstar som springer runt med vapen känns trygt?

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
juha01 skrev:
2130282 Med tanke på att hisingen är sveriges tredje största ö (tror jag) så finns det säkert fina områden, men dock inte på den delen som är närmast stan...
Skräpigt och lodigt.

fy fan

Biskopsgården?

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Alm skrev:
2130693 Biskopsgården?

Näpp. Cyklade från götaälvbron till älvsborgsbron. Inget vackert där inte, förutom några oaser med überklasslägenheter. Inget vidare åt andra hållet heller. Backa, brunnsbo osv.

Jag har aldrig varit så långt som till biskopsgården, men en gång drog jag på en spårvagnsutflykt till bergsjön. Det räcker...

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
juha01 skrev:
2131176 Näpp. Cyklade från götaälvbron till älvsborgsbron. Inget vackert där inte, förutom några oaser med überklasslägenheter. Inget vidare åt andra hållet heller. Backa, brunnsbo osv.

Jag har aldrig varit så långt som till biskopsgården, men en gång drog jag på en spårvagnsutflykt till bergsjön. Det räcker...

Backa är trevligt :fatta!

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
juha01 skrev:
2131176 Näpp. Cyklade från götaälvbron till älvsborgsbron. Inget vackert där inte, förutom några oaser med überklasslägenheter. Inget vidare åt andra hållet heller. Backa, brunnsbo osv.

Du, jag bor i Bergsjön. Det finns ett jävla horhus på min gata och en gubbe under mig säljer hasch och marijuana. Det luktar skit i svalen - ungar bajsar och pissar i svalen.

Tillsammans med haschlukten blir det bara underbart :huvet

Last edited:

gaset

min hoj kan krasha snyggare än din hoj!
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 650s
H4 skrev:
2131475 Du, jag bor i Bergsjön. Det finns ett jävla horhus på min gata och en gubbe under mig säljer hasch och marijuana. Det luktar skit i svalen - ungar bajsar och pissar i svalen.

Tillsammans med haschlukten blir det bara underbart :huvet

bortsett från bajsandet låter ju bergsjön riktigt nice! du får ge mig adressen till ditt lyxhus ;)

skämt å sido, var där för nått halvårsedan på maskerad, utklädd till pirat skulle man på vagnen, då kommer ett gäng å hoppar på oss å drar kniv för att vi springer omkring i 'deras' hood och 'tror vi är tuffa' för att jag hade en kroksabel i plast från buttricks i bältet..

men vet ju inte om man ska skratta eller gråta..

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
juha01 skrev:
2130282 Med tanke på att hisingen är sveriges tredje största ö (tror jag) så finns det säkert fina områden, men dock inte på den delen som är närmast stan...
Skräpigt och lodigt.

fy fan

:fatta! Hur nära menar du med närmast stan?
Ok... kanske inte det finaste stället men dock ett ställe att bo på :)

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
I rättvisans namn kan man ju nämna att det är skillnad på bergsjön och bergsjön. Stort område. Vissa delar, som de runda husen uppe på kullen (vad de nu heter) samt runt gallileis gata är ju ganska fina. Mkt natur t.o.m!
Men rymdtorget verkar för rock n´ roll för min smak (lr för G-rap kanske man skulle säga ha ha)

Och hisingen har visst bra delar! Villorna vid wieselgrensplatsen samt nordöst om dessa.

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...