juha01 skrev:2129530Jag var en sväng på Hisingen igår.
Säger detsamma; Fy fan
Det är väl inget fel på Hisingen!
![nita men ej förstå :fatta! :fatta!](/img/smilies/twak.gif)
juha01 skrev:2129530Jag var en sväng på Hisingen igår.
Säger detsamma; Fy fan
Markus skrev:2129547Är det inge fett på Hisingen?
Det stavas f.ö:
fy fan
Coola Ola skrev:2129996Jag har bott på Hisingen! Eller som vi sa i hooden, Hising Island![]()
Markus skrev:2130011Stor chans, du är uppväxt på en herrgård - det vet alla nu.
Coola Ola skrev:2130019Det ena utesluter ju inte det andra, eller hur?
Markus skrev:2129547Är det inge fett på Hisingen?
Det stavas f.ö:
fy fan
Ja och 30 000 små gangstar som springer runt med vapen känns trygt?Boris skrev:2130404Ibland tycker jag man borde ha lite USA-lika vapenlagar.
Då vågar ju inte såna där muppar hålla på som dom gör. Hade det varit i USA så hade dom bara fått ett skott i pannan och så var det problemet löst.
Boris skrev:2130404Ibland tycker jag man borde ha lite USA-lika vapenlagar.
Då vågar ju inte såna där muppar hålla på som dom gör.
prulle skrev:2130412Ja och 30 000 små gangstar som springer runt med vapen känns trygt?
Boris skrev:2130417Ja, om man har ett större vapen själv.
juha01 skrev:2130282Med tanke på att hisingen är sveriges tredje största ö (tror jag) så finns det säkert fina områden, men dock inte på den delen som är närmast stan...
Skräpigt och lodigt.
fy fan
Alm skrev:2130693Biskopsgården?
juha01 skrev:2131176Näpp. Cyklade från götaälvbron till älvsborgsbron. Inget vackert där inte, förutom några oaser med überklasslägenheter. Inget vidare åt andra hållet heller. Backa, brunnsbo osv.
Jag har aldrig varit så långt som till biskopsgården, men en gång drog jag på en spårvagnsutflykt till bergsjön. Det räcker...
juha01 skrev:2131176Näpp. Cyklade från götaälvbron till älvsborgsbron. Inget vackert där inte, förutom några oaser med überklasslägenheter. Inget vidare åt andra hållet heller. Backa, brunnsbo osv.
Jag har aldrig varit så långt som till biskopsgården, men en gång drog jag på en spårvagnsutflykt till bergsjön. Det räcker...
H4 skrev:2131475Du, jag bor i Bergsjön. Det finns ett jävla horhus på min gata och en gubbe under mig säljer hasch och marijuana. Det luktar skit i svalen - ungar bajsar och pissar i svalen.
Tillsammans med haschlukten blir det bara underbart![]()
juha01 skrev:2130282Med tanke på att hisingen är sveriges tredje största ö (tror jag) så finns det säkert fina områden, men dock inte på den delen som är närmast stan...
Skräpigt och lodigt.
fy fan
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |