misshandlad ikväll

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Jag och mina kompisar stog och prata på stan. Då kommer stans 2 bråkstakar fram och börjar bråka med en av mina kompisar. min kompis får en smäll. jag och en den andra kompisen skulle stoppa det. men då tar en av dem fram en stor träpinne och han slår till min kompis. Sen sparkar den ena samtidigt mig och sedan slår den andra mig med pinnen över halsen. Dessa killar har muckat med ett 10tal ikväll (ungefär så många som har anmält honom).

Dessa killar åker aldrig fast, för de vittnar för varandra. Hur ska vi sätta dit dem? Det är ju inte så bra att åka dit och slå ner dem precis för då får vi anmälningar på oss.... Jag har anmält, fick några märken på halsen där han slog mig med pinnen ( kändes onödigt att ge igen när de va 4 och jag 1 och jag vär väldigt för full). min bror såg hela händelsen, även han blev slagen i huvudet när han försökte hejda han med pinnen..

Jag har anmält detta, tror ni det går igenom eller måste man ta saker i egna händer??

(denna kille har blivit anmält många gånger förr men inget har hänt, polisen är slöa i vår stad...)

Vad ska jag göra? Känner mig ganska frustrerad nu när mina polare + jag och min bror har blivit misshandlade...

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Fan va trist att folk ska hålla på sådär!

Ring snuten på tisdag och se om de fått in anmälan som de ska, att allt står med etc.
Sen är det bara låta tiden ha sin gång.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
FreddaAbborre skrev:
2127088 Fan va trist att folk ska hålla på sådär!

Ring snuten på tisdag och se om de fått in anmälan som de ska, att allt står med etc.
Sen är det bara låta tiden ha sin gång.

Har redan ringt... Tror inte de kommer hända ngt ändå.. Snuten på stan tog kort på min kompis men inte på mig aja. Tog lite kort nu iaf så jag har ifall de blir något, ja tänker inte ge mig i första tage.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Pr0bz skrev:
2127108 Har redan ringt... Tror inte de kommer hända ngt ändå.. Snuten på stan tog kort på min kompis men inte på mig aja. Tog lite kort nu iaf så jag har ifall de blir något, ja tänker inte ge mig i första tage.

De kan ha haft mycket och göra eller nåt, men återkom på tisdag och ligg på med blåslampa!

over and out

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Fattar inte vad det är påväg?? Varför detta bråkande :confused: Tror nog tyvärr att lösningen är att misshandla tillbaka. Verkar vara det enda som denna typen utav människor fattar (apstadiet)!! De skall helt enkelt får så mycket stryk av den de minst anar att de inte VÅGAR ge sig på någon igen.............

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Pr0bz skrev:
2127108 Har redan ringt... Tror inte de kommer hända ngt ändå.. Snuten på stan tog kort på min kompis men inte på mig aja. Tog lite kort nu iaf så jag har ifall de blir något, ja tänker inte ge mig i första tage.

Är i V-vik ngn vecka i sommar....kan komma till dig å hjälpa dig med "problemet" :smasha

Peter_K

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2006
Hoj
ZX-6R-98, R6-00
Vilka idioter, man tycker ju att dom borde åka dit om det nu är så många som har anmält dom och det dessutom finns ett flertal vittnen.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag var på söder ikväll, i typ fem minuter.
Så mycket äckliga ungar har jag inte sett sedan.....öh....sedan....hmmm......sedan sist jag var på söder.

fy fan

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
Även fast polisen kanske inte gör något så kommer nog naturen ha sin gilla gång vad gäller såna där typer, rätt som det är pucklar dom på fel person :)

Coola Ola

Guest
Markus skrev:
2127141 Jag var på söder ikväll, i typ fem minuter.
Så mycket äckliga ungar har jag inte sett sedan.....öh....sedan....hmmm......sedan sist jag var på söder.

fy fan

Ja, kommunister allihopa.

Fyfan.

sirSmokealot

Vet inte vad jag ska välja!!!
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
det blir nog en röd
étt gäng på 40-50 ungdommar slogs (inte alla, men vissa av dem) i Nordstan i Gbg...

Jag ringer polisen. De kommer inom 2 minuter springande (typ 8 poliser) men de gör INGENTING

Bara ber dem att sluta slåss...

OK, de sluter slåss. SNuter går iväg, och de börjar igen...

Snutarna vågar inte göra nåt... de hade nog fan fått på örat av alla de ungdommarna...

Neo42

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2006
Hoj
Suzuki 250
Hmm.. jag har inte märkt av något bråk.. lär väl få höra några sagor på tisdag..
:fatta!

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Bara och hämta järnrör/basebollträ och slå av både armar och ben samt slå ut tänderna.
Sen kommer du nog inte se av dom mer.

Tänk bara på att själv inte åka dit eller att dom känner igen dig.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Om 10(x2?) pekar ut bråkstakarna två i rätten och dessa skyller på varandra så lär dom åka dit ändå.

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Pr0bz skrev:
2127082 Jag och mina kompisar stog och prata på stan. Då kommer stans 2 bråkstakar fram och börjar bråka med en av mina kompisar. min kompis får en smäll. jag och en den andra kompisen skulle stoppa det. men då tar en av dem fram en stor träpinne och han slår till min kompis. Sen sparkar den ena samtidigt mig och sedan slår den andra mig med pinnen över halsen. Dessa killar har muckat med ett 10tal ikväll (ungefär så många som har anmält honom).

Dessa killar åker aldrig fast, för de vittnar för varandra. Hur ska vi sätta dit dem? Det är ju inte så bra att åka dit och slå ner dem precis för då får vi anmälningar på oss.... Jag har anmält, fick några märken på halsen där han slog mig med pinnen ( kändes onödigt att ge igen när de va 4 och jag 1 och jag vär väldigt för full). min bror såg hela händelsen, även han blev slagen i huvudet när han försökte hejda han med pinnen..

Jag har anmält detta, tror ni det går igenom eller måste man ta saker i egna händer??

(denna kille har blivit anmält många gånger förr men inget har hänt, polisen är slöa i vår stad...)

Vad ska jag göra? Känner mig ganska frustrerad nu när mina polare + jag och min bror har blivit misshandlade...

Bor inte du i vimmerby !? Ring pippi och be henne ta hand om dem :hihi .
Skämt o sido , ni borde söka upp dessa när de är nycktra och "ta dem " dom är säkert inte lika "balla" dagtid som packade på kvällen ! Inte döda bara lemlästa lite !

MDM

Livet är hårt.
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
cbr -00
Alltså självklart kommer det hända något. Men vittnar det för varandra står ord mot ord sen gissar jag att järningsmännen inte är speciellt gamla och då kommer dom bara få en utskällning så är det klart... Börja träna självförsvar så vet du vart du ska smiska dem nästa gång de försöker...

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
men du och en till borde ju kunna slå skiten ur dom och sen göra samma sak som dom gör, sparka dom i huvve från mig :)

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Det kan bli en jävla röra, det är det också.

Anmälan hit, anmälan dit, det slår ut varandra till slut med massa motanmälningar.

Och det värsta är kedjereaktionen.
Ni fick stryk, ni spöar dom, dom spöar er, ni hämtar bröder / vänner spöar dom, dom hämtar bröder / vänner spöar er, ni hämtar era bröders polare, sen är ni uppe på en otrevlig nivå..

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
Jag blev misshandlad av ett gäng i malmö strax innan jul, har fortfarande inte hört hur d har gått med anmälan trots att jag har ringt o tjatat. Den ligger i balans säger dom :mad:

Min kompis pekade ut en av killarna som hoppade på mitt huvud och han anhölls men som sagt så hjälpte inte d så mycket :(

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy