Du har fel. Det finns bara en som använder detta konto och ditt sätt att diskutera på är fullständigt vidrigt. Don Quijote, släng dig i väggen. Lägg ner lögnerna och påhoppen.
Kort om tid nu men...
Jag bryr mig inte så nämnvärt, känner igen det där. Sen kan jag, såväl som du/ni, välja att läsa eller ej.
Eftersom du citerar hela stycket undrar jag vad du anser vara så vidrigt? Är det något i mitt svar till Chaly är jag mer intresserad. Ämnar inte fortsätta någon diskussion rörande dig och/eller bikerlady då jag har sagt mitt efter detta inlägg.
Du får däremot gärna förklara vad du menar med att kalla mig Don Quijote för de här sakerna är inte på låtsas. Undrar om du förstått Cervantes riktigt? Jag är klar över vad Lajo menar men respekterar att han, högst förståeligt, tyvärr valt att lämna tråden.
Är du medveten om att du kör alltid precis samma race när du upplever dig trängd? Det är en ganska obehaglig stil, som jag är övertygad om att du kunnat skaffa dig en rad fördelar med. Reaktionerna här brukar också upprepa sig. Det tillför inget.