Richo
Ny medlem
- Gick med
- 29 Jun 2004
- Hoj
- GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Skall du sälja den? Skall den vara åkmaskin och ha den andra som skruvmaskin? Du skall inte kolla efter begad motor bara och klämma dit i din ram?
Som svar på din fråga måste jag vara en av de tråkiga peronserna. BUSA!!! Men du får väl råna en bank på vägen...
Som svar på din fråga måste jag vara en av de tråkiga peronserna. BUSA!!! Men du får väl råna en bank på vägen...
hej
jag har funderat sedan jag var hos andersson o bänkade att det kanske inte går att kräma ur motorn mer effekt.
efter att ha tänk fram och tillbaka med att montera insprutning o byta kolvar o kammar i vinter så har jag bestämt att det blir inget mer byggande på den här hojjen så jag vill tacka alla som orkat följa min byggtråd ända fram tills nu
men turbo åkandet är inte över tänker istället bygga på en gammel gixxer den gamla oljekylda där det finns mera trimmdelar till,som stoooora kolvar till turbo,kammar,så nu är frågan hur lyder receptet ska man kolla efter en bandit motor eller en 1127 med skruvvippor,vilken topp är bäst av dom gamla.
så kom igen nu med tips så blir det snart en ny byggtråd heeeeeeela vintern eller kanske gsxr 1000 eller kanske nått annat som går att försäkra lite billigare för jag måste ha pengar över till TURBOGREJJER