flu
kvalitetsolja.se
Lite snabbmeckande så drar vi till Kungälv ikväll?
hej den ska ihop ikväll igen har ju kolvar över sen förra cylinderraden sen blir det 1 kg i ladd resten av året.ska in o besiktiga den oxå utan turbo.
dessa problemen kommer nog att försvinna när man kan styra tändning o laddtryck med sprutet sen
Och vissa tycker jag skruvar fort
Stressa inte ihop den nu bara
Jäklar vad du är flitig!
Får väl passa på att tacka för senast, (bänkning/kräftskiva)!
Rasande trevligt, hoppas på repris vid nästa bänkkörning! Men då lämnar vi nog cyklarna hemma...
/Mange
tackar mangnus
jag vill tacka damp för min uppväxtgärna en repris med er nästa gång
ha det bra o hälsa
tog bort det xtra spjällen o svarvade pluggar där axeln gick igen och delade på husen
ha det
det är gixxer 1000 spjäll du anv va? var dom helt cylindriska på insidan lr vad var det för diameter på dom?
jaja men dom e till en gixxer 1000 årsmod 2003,dom är 48 mm utvändigt o passar med lika mycket våld som på en fredagskväll när den ska in
och 42 mm invändigt
försökte pressa i pluggarna idag men det slutade med att jag svetsade igen hålen istället,började oxå med fuelrailen.
Jasså dom var svetsbara??
Det har jag inte vågat pröva
det gick inte så bra som jag trodde,den ryker som ett gäng fulla cubaner med gratis cigarrer,3 ans stift e oljigt,det är en annan cylinderrad men kolvar som blivit över från andra ras.
jag ska leakdow testa imon då får man veta vad det kan vara,när ringlandet varit trasigt så har vevhusventilationen svämmat över men inte nu, bara mycket rök
kanske att jag monterat kolvringarna fel på den cylindern,men jag såg inga märkningar på upp eller ner bara att en ring är chromad
kanske måste döpa om min tråd till 2 steg fram ett steg tillbaka
Äh vafan :/
Så jävla segt. Du får ta dit den där turjocken igen så skall det nog fungera efter lite meck! Ja han mr hittade brickan med en gång som till synes var borta. Får väl försvara mig med att jag hade full sjå att hålla koll på den svarta sopsäcken som ständigt var på upptåg.
Jaha en annan sitter i 5mil norr om London farligt nära den där orten Reading (Svenska mått mätt stad 1/4 mille) som alltid är med på tv4sport på kvällarna. Taxi'n tipsade om att som turist skulle jag inte hänga där på kvällarna...
Var satans nära att avboka resan då jag blev redigt förkyld i helgen... Så någon pubrunda blir det nog inte heller... Kanske jag blivit smittad av samma skit som bettan din? dregglar den ur ena röret också?
Tjusigt, men du får ta o klippa dig peter!
Tjusigt, men du får ta o klippa dig peter!
Peter sparar hår nu när han är president i Mustalainen MC.
Jag hörde att han skulle söpa dicksockybås
hej jag har sett dom programmen men trodde att det bara var fulla polacker som lackade ur på puben,du får krya på dig o hälsa gärna på nån mer gång
nu är spjällhusen klara med distanser imellan,31 mm med en liten försäkning i ena änden och nersvarvat till 9 mm från 12 där den går in i spjällhuset,man kunde ta en rörbit men jag kunde inte låta bli
sen svarvade jag en förlängning av fuelrailen med en an 6 anslutning till soppan.
allt för idag
hej jag har sett dom programmen men trodde att det bara var fulla polacker som lackade ur på puben,du får krya på dig o hälsa gärna på nån mer gång
nu är spjällhusen klara med distanser imellan,31 mm med en liten försäkning i ena änden och nersvarvat till 9 mm från 12 där den går in i spjällhuset,man kunde ta en rörbit men jag kunde inte låta bli
sen svarvade jag en förlängning av fuelrailen med en an 6 anslutning till soppan.
allt för idag
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |