Nja , Du får backning på Railen , Den måste ha retur sen bör du väl ha stora spridare dessa lär väl inte passa i orginalrailen
Retur måste man ha för att hålla ner temperaturen på bränslet som annars lätt värms upp vid enkelriktat flöde
...Vill du låna ett trådnamn, av mig?
jag har inte fått spridarna ännu men jag trodde att dom var lika stora som originalet,2 steg fram ett steg bak men det kanske får bli ett universal spridarrör som får tillverkas för att passa dom.
hoppas att dom ligger i lådan idag
Annars har jag profil på meter jag med
hej
nu har jag leakdown testat o kompprovat allt bara fint inget läckage så det var bara att riva isär igen
montera inte kolvar utan alla oljeringar det ryker så förbannat
nu blir det en kall bira
Nu har jag sträck läst hela din 57 sidor och 1130 inlägg långa tråd, vilket bygge!
En annan hade gett upp för längesen med alla motgångar, men fan den som ger sig
Keep on the good work!
hehe ja den har varit en lång resa,man har ju gett upp ibland ja iallafall en liten stund,men har man kört en hoj med turbo så finns det inget annat och inget ska hindra en från att köra snart igen om något har gått sönder.
kul att du orkade med allt
ha det
Ärs då, jag var ju där och flirtade så han blev väl distraherad. Inget konstigt om det rycker i baugetten och att man glömmer en bricka och någon kolvring *hosta* Eller så var det den där svarta sopsäcken som tog all fokus... vad vet jag.
(egentligen såg jag att det saknades men tyckte det var mer njutbart att inget säga)
hehehe det ska bli ett sant nöjje att få meka med din växellåda o topp till vintern
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|