andersbrink
hasenfrasen
Montera en extrafjäder. Om din koppling är ny bör du kanske ta bort distansringen under den innersta/första fjädern så att den inte blir för hård.
Tycker det ser ut som höger triceps på vänstra bilden????Hur som helst helt ruggigt.Ballt.hej
Det är kul att läsa att det inte e bara jag som plöjjer genom hela trådar o tar en öl o gottar sig .ja pensionen går till hojjen vad ska man annars lägga pengarna på om inte på något vettigt sammtidigt är det en bra terapi när man har ont att försöka focusera på något annat.
Jag har gjort ca 40 operationer sedan 98 på olika delar av kroppen i olika omgångar men nu är kroppen i god ordning tycker jag det är bara synd att jag inte kan köra sporthoj med kåpor o riktiga fotpinnar för jag kan inte lyfta beben uppåt o bakåt så långt,därför har jag byggt om fotpinnar o bromsar oxå
Jag säger som dom gör på tv shop jag slänger med ett kort av benet som det ser ut läkt
vi hörs sen
Har 2 flång nya pumpar från bmw 525 liggandes.hej anders
Nu ska du få höra jag drömde om i natt att tajma kammar fram o tillbaka med olika vridningar på dreven fan vad jag slet med det sen drömde jag vidare att när jag skulle starta den så när jag slog på soppa pumpen så flödade den över men det konstiga var att den hade 5 cylindrar men bara 4 flödade så jag gick in på forumet o undrade om det hade hänt någon annan förrut och du svarade att jag måste ha fått en spökförgasare för det fick man om man hade gjort allt rätt från början ,måste nog vila lite från hojjen .
Jag undrar ska det vara en xtra fjäder som originalet eller kan man köpa en annan funderar på att byta alla lamellerna för hojjen har ju gått 5800 mil så det kanske e dags ändå.
En annan ide man kanske skulle ta en tankarmartur o skära ut från en insprutarhoj som har pumpen inne i tanken då får man filter på köpet mer plats
snabbkopplingar ser bara fördelar med att byta ut den o svetsa dit en annan
hej
Tackar lahi det var ditt fel att jag blev så tänd på att hänga på turbo på min hoj så jag e glad att just du kollar in min hoj.
Nu är allt tajmat o klart in i minsta detalj
ha en go fredagskväll
hej igen
Nu har jag fått min wg i rätt färg köpte en blå det passar till färgen på hojjen så nu har jag gjort hål i grenröret men jag tycker att den kommer långt ner kanske att den tar i marken det finns ingen plats mellan vattenkylen o grenröret så den fick flyttas lite grann utåt,vad tror ni
HEJ
IBLAND SÅ SKA MAN HA EN GARAGE POLARE SOM MAN KAN BOLLA IDEER MED REDAN PÅ PLANERINGSSTADIET MEN JAG HAR JU ER DET ÄR JU SAMMA SAK VILKET BLIR BÄST DÅ TIAL SOM DEN ÄR NU ELLER ORGINALET
ja jag är schizofrenlight så jag har alltid en polare i garaget att snacka med
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |