Mr.Steen
Gudomlig sporthojare
Mycket fint, är det biltema turbon?
/
Fredrik
/
Fredrik
hej fredrik
Ja det är en biltema turbo vi får väl se hur länge den håller men den är ju gjord i världens största kopieringsmaskin kina så man vet inte,men jag ska låta alla här på forumet få veta när den rasar.
fick tillbaka lite grejjer från eloxeringen idag det ser mkt bra ut nästan som köpe delar hahaha
ha en go fredagskväll
Hej
Jag hittar till dom som eloxerar men kommer inte ihåg vad dom heter jo nu kom jag på det heter polux ligger vid tuvekorset ut mot björlanda vägen om du vet var joab ligger.
Idag har jag slipat upp spåren i kamdreven det blev bra fick köpt en roteande fil som passar i min maskin som har 6mm skaft,monterade sedan dit kammarna allt flöt på så gött men sen när jag ska ta bort trasorna som kammar o överfallen har legat under vad ligger där främre kamsläpan grrrrrrrr e man kokt eller så bort med kylarna grenrör turbo all jävla skit man har tillverkat.
Jag gör resten imorgon förresten har nån provat att använda en begagnad topplockspackning kan man det ska man lägga på något klet,jag har ingen lust att köpa en till
Hörs imon
Hej
ikväll har jag polerat både ic och plenumet först med vanlift slippapper o sen med våtslip monterade upp polermaskinen o körde med 2 olika vaxxer det blev plankt men tog ett par timmar
Alltid varit lite soft för "learn as you go" stuket.Satt 3 timmar o plöjde igenom en 3 år lång tråd om 2 snubbar i s-vall som "monterar" dubbelturbo på en bmw 750 tolva igår.Många bärs blir detnu blev allt mycket roligare
tack vare dig ktm pojken
go natt
Satan vilket ben! Vad hände?
Känns väldigt mesigt med mina 5 operationer i vänsterknät nu
Måste rusa nu, ska läsa igenom hela tråden senare idag
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag