Mr_SunBear
Medlem
Jag blir nästan mer vansinnig av alla jävla puckon som bara står vid sidan av och låter det hända.
Ja "lika illa" det, håller med.
//B
Last edited:
Jag blir nästan mer vansinnig av alla jävla puckon som bara står vid sidan av och låter det hända.
Och står och filmar dessutom!Jag blir nästan mer vansinnig av alla jävla puckon som bara står vid sidan av och låter det hända.
De blev båda avstängda. Fast skitungen fick en knädislokation och en kraftig hjärnskakning på köpetGrabben som kastar ner skitungen i marken blev tydligen avstängd från skolan pga av kastet...
Jag läste en artikel om hur några ungar mellan 13 och 15 år hade rånat och sexuellt ofredat en förståndshandikappad på stadsbiblioteket i Malmö. Det fanns tydligen en hel flock vittnen som bara stått och glott. Va fan e det med folk? Det är väl en sak om man är ensamt vittne när ett gäng småglin ger sig på någon, men nog fan ska man väl våga ingripa om man e flera? Hittar inte artikeln nu.
Jag läste en artikel om hur några ungar mellan 13 och 15 år hade rånat och sexuellt ofredat en förståndshandikappad på stadsbiblioteket i Malmö. Det fanns tydligen en hel flock vittnen som bara stått och glott. Va fan e det med folk? Det är väl en sak om man är ensamt vittne när ett gäng småglin ger sig på någon, men nog fan ska man väl våga ingripa om man e flera? Hittar inte artikeln nu.
hahaha, lill-killen försöker gå tillbaka efter kastet men kan knappt stå upp Så jävla ägd. Skit ska ha skit!
Personligen blir jag bara mer förbannad på de vuxna som inte vågar ta tag i mobbning.
Den där ungen lär ju knappast vara straffmyndig iaf inte enligt svensk lag och då kan jag inte lägga det största ansvaret på barnet och även de som står bredvid-
Har inte sagt att skitungen inte ska hållas ansvarig, utan att han föräldrar bör hållas ytterst ansvariga.Varje individ har ett eget ansvar även om man är under 15 år.
Det finns 11åringar som knivmördat andra barn. De ska hållas ansvariga.
Vissa personer är onda rakt igenom.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |