Modellåret 2023

Hornet landar på 89900 kr enligt ÅF. Helt ok, det var väl där CB650R låg också ungefär? Edit: nej, CB650R -22 har ett listpris på 98900 kr.

Hornet landar på 89900 kr enligt ÅF. Helt ok, det var väl där CB650R låg också ungefär? Edit: nej, CB650R -22 har ett listpris på 98900 kr.
Det var ett grymt bra pris, speciellt för att vara Honda, brukar alltid vara lite dyrare än resten av de japanska märkena.

Det borde faktiskt kunna gå....
Det ger ju en medelhastighet på 112,8 km/h och så illa är det inte om man ligger och matar på...
Skall vi höra av oss till BMW och fråga om vi får låna en hoj för det nästa sommar?

"M1000R Für eine effiziente Urlaubsreise"

Tysk effektivitet när den är som bäst...

Kul att dom utvecklar på BMW, men var sitter skönheten i M1000RR.
Funktion före form i ordets rätta bemärkelse.
Den första vita med M-paketet där snackar vi om en hoj med habegär ojojoj.

M1000R ser ganska trevlig ut måste jag erkänna, tack vare att man ansträngt sig för att göra ägaren glad när han öppnar garageporten.

Ja, man måste verkligen ge bmw kudos för att dom fortsätter utveckla sina hojar. S/M1000rr ligger långt före dom japanska sporthojarna idag.
Sen förstår jag iofs inte poängen med +200hk på en nakenhoj. Men det kanske ger lite cred på Rosenhill? ?

Vad är det med som här jävla vingarna på gathojar, framför allt på nakenhojarna. Jag fattar att alternativet kan finnas där för banhojar.. Ser nån skojare på insta ibland som bygger vingar och säljer på nätet. Säkert utvecklade i vindtunnel och kapar sekunder på banan....

Last edited by a moderator:
Vad är det med som här jävla vingarna på gathojar, framför allt på nakenhojarna. Jag fattar att alternativet kan finnas där för banhojar.. Ser nån skojare på minsta ibland som bygger vingar och säljer på nätet. Säkert utvecklade i vindtunnel och kapar sekunder på banan....
Håller helt och fullt med dig, snart kommer säkert även bromssköld som nu finns till nya M1000RR

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick