Boffen skrev:cone, du har möjligtvis inte din cykel på yamahacenter i hbg? Jag var i alla fall där idag och såg en xt660x där bakljuset var monterat upp och ner. Skitsnyggt!
Japps,
Det var min som dom bänk kör för tillfället!!!!
Boffen skrev:cone, du har möjligtvis inte din cykel på yamahacenter i hbg? Jag var i alla fall där idag och såg en xt660x där bakljuset var monterat upp och ner. Skitsnyggt!
Swensson skrev:Min handlare sa desutom idag átt dom där decibell cutters grejjerna som finns till mina GPR pipor gör så att dom blir lagliga i decibel sammanhang. Tar bort en jäkla massa asså. Kan vara nåt för er som det kanske låter lite för mycket om. Jag kan inte starta min i garaget utan hörsel skydd, får tok ont i huvet, de låter nåt förbannat högt. Som en harley med raka pipor.
Tycker ni?
Låta uta helvete eller lagom?
Coolt me mycke iof.
Hård&Kall skrev:Intressant det här med styrenhetsbytet. Köpte min XTX i juni/juli och klagade på "avslag/påslags"-rycken vid 100milaservicen (dvs efter 3 dagar ;-). Då hade in YamaCenter i Götet ingen bot på detta. Dom visste inte ens hur man justerade TPS. Inga felkoder inget fel var deras syn på det hela. Ska ta mig dit igen tror jag.
Apropå däck så har jag sneglat på ett Pirelli allround (kommer inte på vad det heter och surfar i bilen nu så det tar lite tid och få fram det...) eftersom jag gillar grusvägar.
cone skrev:Min Tändbox var bytt...så jag kan somna om på detta.
Tänkte bara lägga upp en liten bild på min ombyggda bakdel.
bebbe skrev:Blev det mycket skillnad när du bytte boxen??
Snyggt med lampam
Swensson skrev:Nått tips om var man kan köpa lite schysst dekaler? Min e ju helsvart nu...bara fixa sadeln till nått coolt..
cone skrev:Måste säga att din blev himmla snygg efter omlackering.
blir det inte stenskott på lampan?cone skrev:Min Tändbox var bytt...så jag kan somna om på detta.
Tänkte bara lägga upp en liten bild på min ombyggda bakdel.
Form före funktionozeo skrev:blir det inte stenskott på lampan?
Helt rätt!!!!lazybones skrev:Form före funktion
cone: jag sabbade dämparen rejält när jag plockade insatsen, får bli till o tig:a ihop den före besiktningen..
Men i alla fall har jag beställt dessa: http://www.arrow.it//oggetti/SC Yamaha XT 660 R-X 04.pdf
ca 5 hk i mellanregistret o 5,5kg lättare.. snygga?
cone skrev:Helt rätt!!!!
Skulle jag få stenskott får jag väll skaffa en ny lampa!!!!
Men jag tror nog att jag klarar mig rätt bra
Himmla snygga ljuddämpare du har hittat!
Dom vill jag också ha!!!!!!!!
Om 10dagar kommer mina trimkammar
Ska bli jävligt intresant att bänka hojen på nytt efter montage
lazybones skrev:Vad kostar kammarna? länk?
lazybones skrev:Form före funktion
cone: jag sabbade dämparen rejält när jag plockade insatsen, får bli till o tig:a ihop den före besiktningen..
Men i alla fall har jag beställt dessa: http://www.arrow.it//oggetti/SC Yamaha XT 660 R-X 04.pdf
ca 5 hk i mellanregistret o 5,5kg lättare.. snygga?
Jo samt slipa upp svetsningen då, de satt som f*n, så jag kapade de en bit in o drog ur allt..nu i efterhand ångrar jag mig rejält :kocko ..Boffen skrev:Snygga dämpare!
Hur pajade du orginaldämparna? Är det inte bara att borra bort popnitarna, dra ut innehållet och sen sätta dit nya popnitar igen? Någon jag borde tänka på innan jag sätter borrmaskinen i mina?
Swensson skrev:
Tvungen att känna lite på asfalten härom dagen.....
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari