Swensson skrev:De e hormoner.... o ja snackar inte om tjejjens nu asså
Vad, är det någonting på G
Tycker att vi alla skall ta tag i det där med att träffas och köra lite båge sedan när våren kommer! Hade varit kul att vara ett XT gäng
Swensson skrev:De e hormoner.... o ja snackar inte om tjejjens nu asså
bebbe skrev:Vad, är det någonting på G
Tycker att vi alla skall ta tag i det där med att träffas och köra lite båge sedan när våren kommer! Hade varit kul att vara ett XT gäng
sladdandebarnet skrev:Köpte min igår och satte på dessa pipor. Har inte hunnit köra henne ännu dock.
Sen är jag ruskigt intresserad av hur man får till det där bak med tanke på skylten osv.
Swensson skrev:Lätt ärligt talat.... om du mekkar bort skylten och plast delen som skylten sitter på så är det ganska givet vart du ska såga, sen ere bara o köpa ett snyggt baklyse (tex det som jag o bebbe har) o fästa dit. Klart... sen några mini blinders... det är väääldigt lätt o modda den här hojjen..
tips: använd värme pika så ser det inte ut som om du sågat i o plasten..
Skicka lite bilder så vi får se hur det blev
/// Swensson
Snygga.bebbe skrev:Titta här vad jag har fått i julklapp (köpte det visserligen själv men ändå ) Så nu är moddningen redan igång
wheelielover skrev:Snygga.
Var köpte du dom?
Skit,jag som just flyttat till Sthlmbebbe skrev:På superbike här i GBG
Hur låter hon med dom burkarna,vad kostade dom och var hittade du dom?sladdandebarnet skrev:Köpte min igår och satte på dessa pipor. Har inte hunnit köra henne ännu dock.
Sen är jag ruskigt intresserad av hur man får till det där bak med tanke på skylten osv.
sladdandebarnet skrev:Köpte min igår och satte på dessa pipor. Har inte hunnit köra henne ännu dock.
sladdandebarnet skrev:Jo det är min hoj som står där. Ingen fara med reggen, hon kommer inte stå där hon är reggad.
Burkarna köpte jag på MC Varuhuset och priset var lagom.
Får se hur jag gör med arslet. Gillar inte att såga i en ny hoj men men.
Tack för tipsen
sladdandebarnet skrev:ha ha ok visste inte att det var så billigt.
Jag har som sagt inte tittat närmare på henne än men är inte baklampan vit under för att lysa upp plåten?
Om man vänder den upp o ner så borde det bli konstigt eller? Skiter i om det lyser på plåten eller ej men ni kanske fattar ändå vad jag menar.
bebbe skrev:Titta vilken kul kartong jag fick idag
cone skrev:Ursäkta....men jag kanske har missat något:
VAD ÄR DET I LÅDDAN!!????
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari