Jamen sedärja! Sakteliga börjar de komma..
DU har inte lust att slänga upp några bilder på din Teneré i ditt garage?
Vore kul att se lite "riktiga" bilder och inte bara Yamahas fotostudiobilder på hojen hela tiden..
Vad gäller vid drevning? Har hört att man inte ska dreva ned fram för att motorn får jobba mycket hårdare. Bättre dreva upp bak, någon som vet
Vad gäller vid drevning? Har hört att man inte ska dreva ned fram för att motorn får jobba mycket hårdare. Bättre dreva upp bak, någon som vet
Tjabba, har ett stort problem med min XT600X -04 som jag hoppas nån kan hjälpa/tipsa mej med. Jag får inte i 3:e växeln och därmed kan jag bara köra på 1:an och 2:an, jättekul upp till att man har kört 30 meter och är i stort behov av att växla. Det enda positiva är att det enda som är kul att göra med den är att öva på slangen . Men jag har tröttnat på det nu så undrar, vad göra? Kan väl nämna att felet uppstod efter att min kedja hoppade av bakdrevet pga drivpaketet har passerat bäst före datum.
Så är det lönt att plocka ner motorn och kolla om det är någon gaffel som är skev, eller kan det vara verkstads jobb? Är tacksam för alla svar jag får.
Simma lugnt
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |