Tackar!
Stog ett tag å velade om jag skulle fästa dem i pakethållare, men nu syns dem väldigt bra bakåt vilket är bra!
Japp, visst blir det miniblinkers med tiden.
Reflexen tänkte jag fästa inne i innerskärmen framför hjulet, vet ej om det är godkänt se bild(svar önskas).
Borde ju rimligen ha plts för reflexen precis under baklyset annars, där jag satt min, postat bild tidigare i tråden och känner inte för att spamma in den hehe, men lägger med en länk: http://loogys.com/xt660r/modendsmall.jpg .
Nu har jag iof nummerplåten sitta därinne där du ville sätta reflexen, nummerplåtsbelysningen jag har där är från en gammal transit tror jag. Tänkte dock att jag skulle ta tag i det någon gång och styra iordning så att jag får blinkers som följer bakljuset på sidorna, för jag tycker det ser lite illa ut när man ser sidan på bakljuset, men det följer skärmkanten fruktansvärt bra där... (originallyset, uppochner vänt...). Skulle egentligen ta en ny bild då jag fixat lite mer på bakpartiet, men satt fasst i ett gyttjehål i går och polarn var inte hemma så kunde inte sno hans vatten... så den är "lite" skitig för stunden...