Varför inte prova Maxxis It?Det som jag nu undrar över är vilket bakdäck jag nu skall skaffa!!???!!?? Jag satte på Maxxis 6001 med de kommer inte överleva 100-120mil... Så nu funderar jag på Michelin T63 eller Pirelli MT21.
Varför inte prova Maxxis It?Det som jag nu undrar över är vilket bakdäck jag nu skall skaffa!!???!!?? Jag satte på Maxxis 6001 med de kommer inte överleva 100-120mil... Så nu funderar jag på Michelin T63 eller Pirelli MT21.
Varför inte prova Maxxis It?
Bekymret är att det sitter 17 tums hjul bak..... Annars skulle jag köra på Maxxis IT eller HT......
yoshi då få du kasta upp nån ljudprov sen!
ang de vita kläder, man förstår att du inte kör i regn
Ja jag vet det låter dumt, men var sitter den där f-bannade snorkeln? Nån som har bild? Hittar inte min, men den kanske redan är ryckt
Och sen hur får man ut strålkastarlampan? Verkar ju vara hur svårt som helst att komma åt och lossa kåpan runt, eller?
Rookie, ja jag vet....
ja jag vet det låter dumt, men var sitter den där f-bannade snorkeln? Nån som har bild? Hittar inte min, men den kanske redan är ryckt
Och sen hur får man ut strålkastarlampan? Verkar ju vara hur svårt som helst att komma åt och lossa kåpan runt, eller?
Rookie, ja jag vet....
snorkeln.
Ok tack.. Hur satt den monterad? Tidigare ägare verkar ryckt den på min hoj...
Har GPR pipor på och de har ställt CO värdet till 33, men har fortfarande avgasknallar när jag slår av på gasen och går lite ryckigt på jämn gas. Några tips för att fixa detta?
Ja jag vet det låter dumt, men var sitter den där f-bannade snorkeln? Nån som har bild? Hittar inte min, men den kanske redan är ryckt
Rookie, ja jag vet....
jag är också i fundering på nästa däck. Om ca 4veckar borde det vara dax igen.
Sist köpte jag dunlop sportmax d270 som bakdäcket. Det däcket verkar rätt bra i hållbarhet. Ca 500-600 mil borde det kunna bli. Greppet är i sig rätt okej. Ju hårdare man gasa på asfalt ju mer biter sig däcket fast men kör man lungt, särskild i kurvor kan det vara lite halt som kommer för överraskande.Det helar tar bort lekfaktorn lite men är annars rätt okej.
Är nog för att det är byggt för lite tyngre/starkare hojar.
Jag fundera att ändå köpar samma däck igen för att kunna långköra på mina sommar semester som troligtvist kommer att gå mot nordkap.känns som ett särkert val isåfall då jag vet att det håller och har vant mig hur den reagera.
Men fram är jag lite kluven. Nuvarande däcket är nån tråkig variant som jag inte ens kan minnas namnet på. På asfalten är det rätt okej, på grus dock värdelös.
Då det ändå ska bytas så fundera jag på dunlop mutant. Nån som har kört på det?
Ifall det inte bli nån långtur på sommaren så tänkte jag på goldspeeds precuts slicks.
Nån här som har använd de?
Jag tycker att de låter bra i sin beskrivning men hur långt kommer de gå? Och är det nån som vet om man kan köra slanglöst med dessa däck?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |