vassego....
nej men seriöst, vi har inte klankat ner på xtx men jag tror du tolka det lite fel, visst hojarna är olika bra på olika saker sen finns det märkesfantaster och allt möjligt konstigt folk, jag trivs med min hoj (duke 2) fast som din är den trimmad och det gör ju sitt efter ett tag, dvs skapar en hel del meck på sikt. dom är ju inte byggda för det så då är det väl bara naturligt att dom nötsfortare och kräver mer underhåll.
polarn jag kör mest hoj med har en xtx och vi tävlar inte så mkt om vem som har bäst hoj, det är mest att vi retas med varandra lite på skoj om vad som är bäst på respektive mc.
tycker båda hojarna är väldigt kompetenta dock är väl som du säger ktm's hojar mer rejsiga. fast dom funkar skitbra båda två att dra runt å posa med!
fast vi gillar båda när det blir lite mer tekniskt (det som du kallar riktigt körning och inte nåt possör bakslangåka) och det är faktiskt roligt att köra på olika hojar.
hoppas du inte tar det här inlägget som ännu en diss mot xtx för det är det inte.
hoppas din hoj går fint i många år till och att du inte klotar den i dina 500 meters...
kan faktiskt tänka mig en xtx som nästa hoj själv faktiskt...
ta det lugnt på gatorna i sommar!!!!
*** varning ***
SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!
*** slut varning ***