ulf_lundin skrev:bebbe skrev:Hela grafen skall jag försöka scanna in imorgon på jobbet /QUOTE]
Hej. Fixat scanningen ? Nyfiken....
/u
Har tyvärr inte hunnit med. Skall se om jag kan ordna det snart
ulf_lundin skrev:bebbe skrev:Hela grafen skall jag försöka scanna in imorgon på jobbet /QUOTE]
Hej. Fixat scanningen ? Nyfiken....
/u
Har tyvärr inte hunnit med. Skall se om jag kan ordna det snart
joacimz skrev:Nu är snorkeln ryckt och co-modden fixad.
Ska fixa original dämparna i helgen (om tid finns).
Hur gör ni när ni slangar? av, på eller kopplar ni upp den?
iZi skrev:175km/h
Innan: 170km/h
bebbe skrev:Min tappade lite toppfart när jag trimmade från innan? Tar sig visserligen bra mycket snabbare upp dit men sedan så är det stopp. Hade uppe den i nästan 180 knyck när den var helt original. Nu kanske den gör någonstans runt 172-174 knyck. Har blivit lite mindre varv villig också? Men som sagt, den känns nästan dubbelt så stark i låg och mellan registret!!
iZi skrev:Men du hade väl PC och hela kitet på din? Dvs det är mappat sprut hela vägen. Dom kanske helt enkelt har plockat bort det övre registret?
neeoo skrev:Jag har köppt en 660x som jag får i morgon.. men om man byter pipor å sätter i en pcIII gäller den femåriga garantin då eller ???
och där jag köppte min hoj hade dom inte hört nått om att ecun ska vara dålig på låga serienummer
nå vi får väl se hur min går när jag får den i morgon..
vad är det som man ska kolla efter ??
/Nicklas
bebbe skrev:Har funderat lite på detdär själv faktiskt! Om man bestyckar med förgasare eller om man byter till en annan kam borde man ju kunna få hojen att bete sig som min gör nu. Men med sprut? Borde man inte kunna göra lite hur man vill då En annan sak som jag har set är att min lampa för att start spären är på om tändningen är avslagen inte blinkar längre? Har min "mappare" tabbat sig där eller blir det så när man sätter dit en PC
Hård&Kall skrev:En annan sak som jag har set är att min lampa för att start spären är på om tändningen är avslagen inte blinkar längre? Har min "mappare" tabbat sig där eller blir det så när man sätter dit en PC
smedur skrev:955i-henke, sladdandebarnet och neeoo vad sägs om lite onsdags åka imorgon. någon som e på med sin xtx? tänkte mig lite bakhjul och stoppisar söder om stan typ Jordbro!
joacimz skrev:Var nere hos handlarn och beställde motorbågar till hojen.
Det blev ett par givi för 795:-
bebbe skrev:Ser helt ok ut Undrar om de passar till min när det sitter grövre främmre rör på?
joacimz skrev:Var nere hos handlarn och beställde motorbågar till hojen.
Det blev ett par givi för 795:-
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari