manneman
Guest
En sån grej måste du göra en tråd av - annars kan du lika gärna sitta hemma o mata hamstrar
Jag tar mig tid i helgen OK?
En sån grej måste du göra en tråd av - annars kan du lika gärna sitta hemma o mata hamstrar
Ja ja funtar på K60, kan du ge mer ingående tyckande om dom?Slut batteri, man så snart det är ordnat blire mer XT ljud i området. Såg att nån funtade på Heidenau K60, såna har jag kört hela sommarn på ca 400 mil, och det är ca 35% kvar. De ser riktigt balla ut! Om de e bra? Det är tydligen regndäck vilket kan stämma bra. Har inte testat dem på bana. De är inga problem att åka med ställ när det regnar dvs spinner friskt på blöt stockholmsasfalt. Se förresten upp ni som åker över Västerbron, i norrgående är det tok-halt så fort det regnar. Jag drar lätt loss på gasen från 50-60-70 km/h.
Ja ja funtar på K60, kan du ge mer ingående tyckande om dom?
Nej blir inte sur alls, blev bara ett nytt tips för min del då jag inte sett dom innan.Grabbar blir ni sura nu när jag konstaterar att allt jag skrivit om Heidenau K60 egentligen handlar om K73 Super Rain? Blev tvungen att kila ner i källarn och kolla va de står på däcken ana oråd där med Mannemans utförliga inlägg...
Jag har alltså dillat om fel däck ovan !
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|