hayabusa.patrik
Motorcyklar utan Turbo.............SUGER
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Hayabusa Turbo . Hayabusa..XT660x.GasGas 450 Sm KV75 "mini kawa". Gsx S1000
Funderade på en sak...
Våra hojar har ju Immobilizer. Kan man då rulla igång dom om batteriet är helt dött, eller är det helt kört att få igång dom?
Och så undrar jag också om det finns någon anledning att använda injection cleaner lite då och då? Någon som brukar använda det, eller är det bortkastade pengar, eller tom skadligt om man har otur?
ifall nån har behov av delar så har jag de här sakerna liggandes. allt i bra skick - rullat 2400km (förutom tail tidy som behöver lagas lite - skulle jag kunna göra vid önskan) - allt kommer från 2010års X
Massa delar
Har du koll på om gaffeln och kronan passar på en R-modell?
Samt ifall bakhjulet går att få in i svingen på en -08ans R.
Är lite småsugen på gaffel och hjulen för att kunna köra lite mer gata, men vettefan om ekonomin tillåter utgifter på 13k
fixad en del saker till hojen men inte riktig nåt med bild. håller på att bygger kopplingshandtaget men det är många små steg och mellan alla steg få jag väntar tills det har härdat osv. hela handtaget med grepp, wirejustering osv kommer vara under 50g (org tjoset ligger på 160g)
mitt sidostöd är till 60% klar, även där flera steg samt att jag inte riktig har hunnit med med tiden. sidostödet kommer hamnar på ca 60g. originala stödet ligger på 470g som jämförelse
många bäckar små som man säger...
en bild har jag i alla fall på övre motorfästen.
tar ju ändå bort ais ventil och trycksensorn samt tändspolen lägger jag om till ett annat ställe där även det mesta av all annan el kommer att hamnar.
med det samma kunde jag göra väldigt enkla motorfäste som liknar den vänstra originala fäste. ska göra en liten alu hylsa till de bara men än så länge ligger de på 50g ihop. (orig vänstra = 90g, org högra = 290g)
Har du koll på om gaffeln och kronan passar på en R-modell?
Samt ifall bakhjulet går att få in i svingen på en -08ans R.
Är lite småsugen på gaffel och hjulen för att kunna köra lite mer gata, men vettefan om ekonomin tillåter utgifter på 13k
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|