Upplever dock att det blir bättre värme i högerhandtaget än i vänster
att det bli bättre värme i höger handtaget kan även beror på att man har plasten av själva gashandtaget emellan styret och värmeelementet. det är inte mkt men det isolerar ändå en del mot kylan från det kalla styret.
Handtagens kablar dras alltså ända bak till baklampan? Fattar jag rätt? Och hur kopplar jag på kablarna? Klippa/klistra/löda/tejpa? Sorrry, men har verkligen NOLLKOLL när det kommer till el ...
Handtagens kablar dras alltså ända bak till baklampan? Fattar jag rätt? Och hur kopplar jag på kablarna? Klippa/klistra/löda/tejpa? Sorrry, men har verkligen NOLLKOLL när det kommer till el ...
Haha jag hann före....
Beror på att du har en gasrulle i plast som isolerar!! På vänster sida ligger handtaget mot styret= värmen går ut i stålet snabbare.....
Jag drog mina kablar direkt till batteriet. Skulle inte koppla på lysets kablar då de är klena nog som de är och inte avsedda för 20-25W mer. Det är OK att ta ström från lyset till att styra relä för värmehandtagen men jag orkade inte med det så det blev ständig strömmatning!
Hehe - det är ju ingen orange sak så man får säkert ut 10k mil innan man får riva ut rovan o greja lite.
Nån som har koll på den här ljuddämparhistorian som sitter ganska högt upp bak , vikt? nån ide att planera in köp av lättare rykrör , kanske singelpipa eller är det försumbar vikt man har där uppe?
Original rykrör brukar väga 50-70% av ett vettigt slipon
Org system ligger så 14kg och metal mule ca 10kg mindre. Dessutom få man en bättre bottendrag med det.
Dumma nallen stava skummt....
Dumma nallen stava skummt....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS