jag har kört 95mil på en dag som mest och det har varit rätt okej tycker jag (bara snöstormen efter de första 10milen var då inte roligt
)
frågan är dock hur fort du ska köra din resa. vill man ligger i 160+ då bli det lite jobbigt i längden pga vinden. finns ju extra rutor att köpa annars.
resor som 150mil på tre dagar och liknande har varit mkt roligt. dock har jag mestadels letad mig bort från motorvägen och körd på roliga väger istället då det är just mkt roligare med denna hoj.
ang packning, det finns ju en del väsksystem osv, själv kör jag dock alltid med rygga-på alla hojar jag har då jag inte gillar när det "drar" i hojen.
till vardags har jag ca 35-40km enkelväg till jobbet. (landsvägs+motorväg+storstadsdjungel) detta funkar perfekt med XT´n!
bra sikt över alla bilar, hojen starta utan problem i alla väder varje dag,lättkörd även bland trafiken,och prestandamässigt räcker den gott och väl redan original. dock bli det mkt roligare med trim och grejer
när jag pendlar är det inte sällan att jag drar hem via omvägar och det bli typ 20mil istället för de 8 jag egentligen har
i år har jag körd ca 2200 helt problemfria mil och det hade blivit betydligt mer om jag inte hade varit hojlös i 2 månader pga krock och stöld.