Någon som höjt baken med nya hundben? Blev det bättre eller sämre beteende på hojen isåfall? Funderar på köpa +35mm från OTR och höja styret en del.
Någon som höjt baken med nya hundben? Blev det bättre eller sämre beteende på hojen isåfall? Funderar på köpa +35mm från OTR och höja styret en del.
Om någon köper hundben för att höja hojen skulle jag bli glad om C-C måttet mellan hålen mättes, funderar på att göra egna.
Efter mycket velande fram och tillbaka mellan olika hojar och även olika hojtyper så har jag äntligen skrivit kontrakt och lagt betalningen på min sprillans nya hoj, en svart Yamaha XTX660X SM 2012. Får dock vänta en månad innan den kommer vilket är lite surt nu när det är så fint väder ute. :/
Har månaden på mig att komma fram till vilket slipon jag ska köpa. Funderar på GPR då det endast kosta 6000 kr.
Bra val? Vill ha så gött och köttigt ljud som det bara går.
metalmule.com har ju ett 2-1 helsystem för 4000kr tycker jag är mer värt än ett par ljuddämpare
Fick du ordning på larmet har börjat luska lite i det och dom två kablarna bak är till för att installera larm har hittat vilka som går till blinkersen och 12v som är på hela tiden och en som går på när du vrider om nyckeln. Då gäller det bara och lista ut vad som är kvar Ingen som har ett elschema.äntligen har man tagit ut hojjen
Fråga ang kablarna/kontakter som är dragna till bakre delen under sätet, är det någon som vet om det finns 12v i dem??skall installera ett kina larm
Fick du ordning på larmet har börjat luska lite i det och dom två kablarna bak är till för att installera larm har hittat vilka som går till blinkersen och 12v som är på hela tiden och en som går på när du vrider om nyckeln. Då gäller det bara och lista ut vad som är kvar Ingen som har ett elschema.
Hittade en bra video
Sant, jag hade GPR dämpare som jag sålde för metal mules 2-1 system. Jag har dock ej fått det än då de verkar ha strul med leverans från Scorpion som gör dem, men jag väntar med spänning.
i den bakre kontakten den med fyra stift kan du koppla in dom gula kablarna en är för högersida och den andra för vänster bara mäta när du har på blinkersen och alla fyra blinkar när du slår på eller av larmet.intressant! alarmet är ju för 12v så det räcker med att koppla röd svart till batteriet så funkar det men jag vill inte dra kablar till batteriet som han gör fast man kanske måste göra det ändå, anledningen att han kopplar på blinkers är att dom blinkar när larmet tjuter men bara de bakre(tror jag)
Jag har ett par såna här finns i svart.Hade varit ett alternativ om det vore två pipor (brölar ju mer) samt om det funnits i svart. Tack dock för tipset.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|