Skulle man klara sig med en co-justering och en fuel mod om man öppnar upp luft och avgas? Eller är pcv ett krav?
Hej! Ny här, har försökt att ställa upp CO, men inte lyckats trots den fina beskrivningen i denna fantastiska långa tråd.Det är en -09. Allt funkar ända fram till att ändra CO värdet, det står på 0 och jag kan inte ändra vare sig upp eller ner, fortfarande 0 Vad gör jag för fel eller är det låst på nåt sätt på -09.
Jaha nypremiär m allt nytt men måste fixa mer innan ja kan ge en utvärdering. Så här ser den ut nu.
Ha ha ha tackar nja förutom en annan XT660X är mer moddad här.
Tack för snabbt svar. Ska försöka igen, men förstår inte vad jag gör fel.Hojen en -09 har precis varit på 2000 mil service.Tycker att den går sämre efter det, bad mek att justera upp bränsle något. Tycker att den rycker mer nu. Allt oirginal, förutom Denso iridum tändstift. Har bra erfarenhet av dom från BMW hojar som oxå haft problem med magerryckningar.
...Synd att det inte går att sätta motorn i ett ktm chassi. Motorn har ett riktigt trevligt vrid som jag gillar jämfört m flickvännens ktm625....
Ang höjningssatsen i bak + 35mm gjorde eb jäkla skillnad dock är mindre bra m XT breda sadel som gör det svårare att sätta sig jämfört m min förra ktm690 mfl ktm jag har haft som varit högre.
Kollar senare idag.
På vilket sätt blir det bättre med en höjning bak?
Behöver man höja fram med för att behålla balansen i hojen?
Sorry menade inte din X
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |