Var det inte någon som sökte efter en kylare?
http://viewitem.eim.ebay.se/Yamaha-...-XT-660-X-R-XT660-Radiator-/261275199077/item
http://viewitem.eim.ebay.se/Yamaha-...-XT-660-X-R-XT660-Radiator-/261275199077/item
Var det inte någon som sökte efter en kylare?
http://viewitem.eim.ebay.se/Yamaha-...-XT-660-X-R-XT660-Radiator-/261275199077/item
Skulle inte du prova min?
Upptäckte att det låg nån sån där ful låda med vridratt som jag tror härstammar från nån "Kevs fuel mod" som tidigare ägare monterat. Sen har han skickat i en PC3. Tänkte ge moppen lite trevligare gång på lågvarv i vår, då är det väl i sin ordning att avveckla Kev och istället fixa en sån där ECU-fintare som finns att köpa?
Jag har en -08 med mongo-ECUn monterad (dvs hojen rycker kopiöst på lågvarv).
Har sett att en del skrivit om Mitas C02, funkar det någorlunda på asfalt? Livslängd?
Man måste ju köra på asfalt för att komma till grus/skog...
Halva priset jämfört med T63 på Däckonline.
Någon som har erfarenhet av det drivpaket som finns på lelles mc?
( http://www.lellesmcdelar.se/drivpaket-9/komplett_drivpaket_med_o-ringskedja-6053 )
Är det något att ha? Bra kvalitet? Ska byta drivpaket i vinter, men vill sätta på 46-drev bak och det finns möjlighet att välja det hos lelles. Vill dock att drev o kedja håller hög kvalitet.
1095:- är ju ganska billigt.
All input mottages tacksamt.
Tack på förhand!
Jag har kört med CO2, det är ett crossdäck och fungerar som ett sånt, ska du åka asfalt och kunna bromsa och svänga i trafik så köp T63. Men visst fungerar CO2, det expoderar inte för att du kör en stund i 100 på motorvägen, men nog slits det allt.
Misstänkte det, synd det var ju ett bra pris...
Tycker 1130kr är lite dyrt för T63 och det är slut på Mynetmoto "on request" ngn som vet vad det innebär (tidsmässigt)?
Jag har ett halvslut T63 på hojen nu bak, när det är slut så ska ett sånt här på:
http://www.dackonline.se/cgi-bin/rs...ng_pro_Seite=10&tyre_for=MODOT&dsco=121&m_s=1
Beställde hem ett däck och en ny slang för kaffepengar så det ligger och väntar.
I stort sett samma mönster som T63, har ingen aning om livslängd men jag får väl bli varse.
Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om vad som sitter på hojen, man kör med det fäste man har.
Eftersom det är så enkelt att byta däck så kör jag helre med något billigt som slits än något dyrt som räcker längre, med det billiga så får man nytt oftare.
Låter vettigt, hur påverkar den annorlunda storleken på däcket körning och livslängd?
Vad tror du/ni om Mitas E09?
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |