View attachment 408714
Med risk för att Gnutten får hicka så tar vi ytterliggare en pausbild från norra delen av landet
Hej,
Säljer min XT nu, annons finns här på SH.
Även RVF:en skymtades på Blocket, vad händer? Har du blivit gammal och ska köpa HD?
Känns som det ändå är i "ramen" då 0,5mm knappt lär spelar skillnad. Ramen,svingen osv kan ju ändå har en skillnad större än så när man lägger ihop alla diffar.Vad använder ni för mätpunkt när kedjan justeras? Lyckas aldrig få bakaxeln 100% rak, diffar ca 0,5 - 1 mm när jag mäter avståndet mellan markering i svingen samt brickan.
Nytt sadelöverdrag och hemmabyggd tool tube. Material för tool tuben köptes på k-rauta och sadelöverdraget köpte jag på ebay
View attachment 408851
Gnutten se nu till att få på den där rallykåpan, väntar med spänning
Nytt sadelöverdrag och hemmabyggd tool tube. Material för tool tuben köptes på k-rauta och sadelöverdraget köpte jag på ebay
View attachment 408851
Gnutten se nu till att få på den där rallykåpan, väntar med spänning
Jag har kört ca 60 mil med mitt bak. Mest grus och på sladd ut ur alla tänkbara kurvor. Märks knappt att det är använt, lite inskrubbat bara. Kört tungt lastat? Scout ska ha sämre livslängd än vanliga K60, men fortfarande hålla riktigt bra.Hur långt kan ni som kör K60 Scout egentligen komma på era däck?
Har just plöjt 60 mil i Norge, bl.a. Genom Lofoten och har 30mil kvar innan jag är hemma. Men Lofoten dödade verkligen bakdäcket totalt. Har som minst kanske 1,5mm tills slitagevarnare och då har jag bara lagt runt 200-220mil med däcket. Visserligen mycket asfalt men ändå..
Framdäcket ser som nytt ut, typ..
Är det någon som har ett 2-1 system till salu?
Är det någon som har ett 2-1 system till salu?
Vart hittade du sadelöverdraget? Mitt börjar se lite risigt ut...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|