Ni som beställt 2-1 system från Metalmule, hur lång har leveranstiden varit?
Tänkte lägga in en beställning men om grejerna kommer först mot hösten så känns det ju tämligen onödigt att beställa nu.
De håller på med prototyp, så det kan nog dröja ett tag innan det kan köpas. Mycket möjligt att man via xt660.com kan få ett rabatterat pris, med tanke på att de avser börja tillverka det efter önskemål därifrån.
Har Biltema några bromsbelägg som funkar till XT660R (2008)? Frågan gäller primärt fram, men även till bakbromsen är intressant att veta. Hittar BROMSBELÄGG OFF-ROAD/MX 660 MT03V 2006 - 2010 samt till 660 XT Z Tenere. Någon som har köpt och har koll på om något passar till just R-modellen?
Trevlig, lycka till med försäljning. Om du inte blir av med den så är jag sugen på avgassystem, plåt och bågarNån som är intresserad av min hoj? http://www.blocket.se/vasternorrlan..._manga_tillbehor_54328699.htm?ca=4&w=1&last=1
Sitter nytt drivpaket på nu. Har även nytt sadelöverdrag och framlykta.
View attachment 409296
Trevlig, lycka till med försäljning. Om du inte blir av med den så är jag sugen på avgassystem, plåt och bågar
Tar väl inte många min och ta bort ditt och ta med?
Jag är väldigt förvånad att mitt belägg fram på TT600RE är samma som sitter på KTM RFS modellerna så behövde bara flytta över bromsfästet ifrån KTM oket och montera på TT oket.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|