Peter1967
Ny medlem
Kylvätska är det, fläkten gick inte igång på dagens runda heller. Man börjar fundera på hur länge den varit tyst...
Nån som har haft samma problem? Tips?
Nån som har haft samma problem? Tips?
billiga motardfälgar ifrån XT660X
http://www.blocket.se/helsingborg/Motard_falgar_med_bra_dack_55372233.htm?ca=11&w=3
Hej! Undrar vad man kan få för en xt660r -05 med noname kolfiber pipor DNA filter högruta mm alla orginaldelar finns såklart kvar går bra aldrig varit några problem med den ett skivbromslås har jag också
K60 Scout UTAN MITTRIBBA (130 bredd) som bakdäck slits väldigt fort på asfalt dem också men i övrigt tycker jag att dem funkat bra. Jag tycker snarare att det är hojen som sätter den största begränsningen offroad.
K60 Scout MED MITTRIBBA (140 bredd) ska tydligen hålla betydligt bättre på asfalt men vara halare i blött underlag. Jag har ett helt nytt sånt bakdäck liggandes i garaget men planerar inte att montera på det förens mitt K60 Scout 130 är helt sopslut så än så länge kan jag inte uttala mig om hur jag personligen upplever det.
Visst fan, det kunde jag ju haft vett att skriva i mitt inlägg också.Vad ska du åka för underlag primärt?
Tycker inte det blir bra att kompromissa, men T63 fram och TKC80 bak är en ok kompromiss i mitt tycke.
Som sagts i tidigare inlägg, 50/50 grus asfalt, då vill jag inte ha ett däck som t.ex TKC80 som enligt egna tidigare erfarenheter fungerar dåligt på asfalt, de håller inte, våtgreppet är kass och framhjulet började wobbla när man närmade sig 100. Åt andra hållet är Anakee 3 (som jag har bak nu) för anpassade till asfalt vilket ger slirigt och sladdrigt uppförande på grus och är i stort sett okörbara om det är lite lerigt eller blött gräs i underlaget. Tyckte om egenskaperna på Avon Distanzia, helt ok på grus, bra våtgrepp på asfalt, acceptabelt på gräs och lera men slets ned alldeles för fort.Men vad är det typ av körning de ska användas till? Motoz tractionator desert om det finns för 17" är allround. Flickvännen kör det på sin KTM625SXC.
Visst är det så, och jo Pirellidäcket ser ut att vara åt det håll jag tänkt mig ja. Hur är pirellis MC däck? Har bara erfarenhet av bildäcken och där läggs inga pengar, visserligen skitbra däck i sisådär 1000 mil sen är de sopslut runt om =/Tänk vad olika man kan tycka . Grusanpassat för mig ät Mitas C02 bak och MT21 fram. Pirelli MT 90 Scorpion kanske kan vara en ok kompromiss i din värld?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|