Mors! Reggade mig precis här men har läst på sporthoj i många år. Har kört landsväg, t ex RD350, ER6 och två modeller av Speed Triple, tills jag i höstas köpte en XTR. Hojen hade inte gått långt och var helt original.
Har moddat lite med bla ett Dominator 2-1 och oval burk. Lägger upp några foton.
Passformen av systemet var helt ok. Ljudet är mer vasst än dovt mullrande. Har stoppat i deras tystare noicekiller. Det man måste fixa är att kopplingswiren ligger an och bromsvätskebehållaren måste fästas på ett nytt ställe för att inte slangen skall ligga an. Några brickor för att få ut burken från däcket och även brickor för muttrarna mot cylindern (flänsarna är tunnare än original) Jag beställde direkt från deras polska hemsida vilket skapade en del bök med att ta fram bankidnummer etc.View attachment 437403View attachment 437404View attachment 437405
Snyggt! Blev också sugen på det där systemet, men får nog bli nästa säsong då det står många saker på önskelistan Vad är det för hasplåt som sitter på? Ser ut att vara anpassad efter 2-1 system?
Hur har det gått att fixa med kopplingswiren och bromsvätskebehållaren (den kanske sitter på nya stället på bilderna?) Skulle gärna se lite detaljbilder/tips på hur du fixade det!