Hej,har köpt en o2 opitimizer till min xt660z,då den går totalt kass mellan ca 2000-3000rpm.
Ligger det någon grundkurva i den eller får man börja helt från början?Den är helt orginal (luftburk o ljuddämpare ).
Felsöka lite nu och ser som förväntat att halvljuset får för mycket ström, 14.6 volt.. Helljuset får 12.6v och det är ju korrekt. Förstår inte hur jag ska lokalisera fläktkontakten för att kolla om den ärjat dock..
Det är lugnt Har för mig att jag monterade mina fel också först och fick vända på dom. Vet iofs inte om dom sitter rätt nu heller men det funkar.Tusen tack iceaway, nu klarnade det. De hade märkt mina fel. R & L, eller står jag framför hojen blir det iof rätt
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |