Hej,har köpt en o2 opitimizer till min xt660z,då den går totalt kass mellan ca 2000-3000rpm.
Ligger det någon grundkurva i den eller får man börja helt från början?Den är helt orginal (luftburk o ljuddämpare ).
Felsöka lite nu och ser som förväntat att halvljuset får för mycket ström, 14.6 volt.. Helljuset får 12.6v och det är ju korrekt. Förstår inte hur jag ska lokalisera fläktkontakten för att kolla om den ärjat dock..
Det är lugnt Har för mig att jag monterade mina fel också först och fick vända på dom. Vet iofs inte om dom sitter rätt nu heller men det funkar.Tusen tack iceaway, nu klarnade det. De hade märkt mina fel. R & L, eller står jag framför hojen blir det iof rätt
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |