Hej på er!
Jag sitter och ska beställa gummikuddar till min xt.
Tror ni att dessa funkar?
http://www.ebay.com/itm/Rear-hub-sh...467c05e&pid=100033&rk=5&rkt=6&sd=361881969462
//GG
Same shit, funkar inte innerslang längre?
Skickat från min F5321 via Tapatalk
Planerar att ta en sväng till Norge framåt sommaren och tänkte byta drivpaket innan dess. Har tidigare funderat på att köra med 14 kugg fram (har även R-hjul till min X och känner att man vill dreva ner en smula) men det var innan det planerades någon långresa. Har ni någon idé om det funkar att köra så eller om det är bättre att köra originaldrevning? Tror dock inte att vi kommer att köra fortare än laglig hastighet.
Jag planerar också en svänng dit i juli och tänker köra originaldrevat men med bullerburkarna på, för då finns det ork även på femman i 80. Körde med sådan drevning i Finland tidigare men hade dumt nog satt på originaldämparna. Orka ingenting under 100 men väl hemma testades med de andra dämparna och det blev en jädra skillnad. Å dreva upp kanske går med originalmotorn men tänk på att det är rätt branta uppförsbackar och dessutom dyra böter för fartöverträdelser.
Låter skumt att den inte orkar. Jag tycker det varvar på som satan i 100 blås med orginaldrevning. Jag upplever min som mer vibrationsfri med orginalburkarna, vilket kan va nice på långtur.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |