Hej på er!
Jag sitter och ska beställa gummikuddar till min xt.
Tror ni att dessa funkar?
http://www.ebay.com/itm/Rear-hub-sh...467c05e&pid=100033&rk=5&rkt=6&sd=361881969462
//GG
Same shit, funkar inte innerslang längre?
Skickat från min F5321 via Tapatalk
Planerar att ta en sväng till Norge framåt sommaren och tänkte byta drivpaket innan dess. Har tidigare funderat på att köra med 14 kugg fram (har även R-hjul till min X och känner att man vill dreva ner en smula) men det var innan det planerades någon långresa. Har ni någon idé om det funkar att köra så eller om det är bättre att köra originaldrevning? Tror dock inte att vi kommer att köra fortare än laglig hastighet.
Jag planerar också en svänng dit i juli och tänker köra originaldrevat men med bullerburkarna på, för då finns det ork även på femman i 80. Körde med sådan drevning i Finland tidigare men hade dumt nog satt på originaldämparna. Orka ingenting under 100 men väl hemma testades med de andra dämparna och det blev en jädra skillnad. Å dreva upp kanske går med originalmotorn men tänk på att det är rätt branta uppförsbackar och dessutom dyra böter för fartöverträdelser.
Låter skumt att den inte orkar. Jag tycker det varvar på som satan i 100 blås med orginaldrevning. Jag upplever min som mer vibrationsfri med orginalburkarna, vilket kan va nice på långtur.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |