Stålsving och fula kylarvingar och bakskärm annars samma blysänke förutom lambdasond från 2007. Max 30000 låter väl rimligt tycker jag. Menar du 2-1 system dvs två rör från cylinder som går över till ett.
Skickat från min F5321 via Tapatalk
Menar du 2-1 system dvs två rör från cylinder som går över till ett.
Ja det låter oftas mer med ett 2-1 system men till i år så kör jag faktiskt en ljuddämpare ifrån en GSXR1000, passar perfekt då jag köpte tillbaka mitt 2-1.
Vägde aldrig min TT600RE när jag hade min tidigare. Vet faktiskt inte vart Kg sitter då motorn väger as och gaffeln skiljer nog inte så mycket. Krökarna väger inte så mycket. Svingen väger tror jag 1,5kg mindre.
Jämförde med en R från 2009 m slip-on och den vägde 185kg på samma våg med ungefär samma volym i tanken.
Finns ett flertal dokumenterade ras, även på lågmilade exemplar.Jaså, vad är det med lådan som inte är bra?
Vad trist. Är det nån budgetlåda de stoppat i?
Det mesta på en XT X/R/Z är prismedvetna val.
Mängden rasade lådor är knappast anmärkningsvärd eller ett vanligt förekommande problem. Men det ser inte så förtroendegivande ut med drev som spricker efter ca 2000 mil. Finns ett par dokumenterade exempel på xt660.com
Tanke på att de ska lägga/lagt ner XT660 så nja vet faktiskt vad som gäller. Är själv nyfiken. Min 2010 har inte ens rullat 1000mil då Philip här på SH hade den i delar men ska nog ringa och höra med moderna vad de säger. Nopp har inte lämnat in på yamaha service och litar inte på den heller så byter olja själv och kollar ventiler mm.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |