MrC
\,,/(O_O)\,,/
Nån som har en 660x lykta liggandes till salu, har besiktning på g, men min j*v*l e skev =)
Ersätta med universal modell från Polisport mfl som du bara spänner runt gaffelben kanske kan vara ett alternativ?Nån som har en 660x lykta liggandes till salu, har besiktning på g, men min j*v*l e skev =)
års modell på 660x
Ersätta med universal modell från Polisport mfl som du bara spänner runt gaffelben kanske kan vara ett alternativ?
jag har lykta. Var bor du?
View attachment 437972
Kan meddela att jag var på en 230 mil lång resa genom Norge förra veckan och det gick bättre än jag trodde. Är 197 cm lång och hade en del packning men det funkade. Biltemas mjuka packväskor på hemmasmidda väskhållare + 2 st packrullar och tankväska. Bytte drivpaket precis innan resan och körde med 15/46 vilket faktiskt gjorde skillnad, gick bra att ligga i 80km/h på 5:an om det inte lutade för mycket uppåt. Faktiskt riktigt imponerad hur en sådan maskin som XT:n med sitt vikt/effektförhållande (har dock PC3 + luft/buller) funkade så bra att köra med samt att det inte vibrerade farligt heller. Har haft hojen i 3 år men är mer nöjd nu än tidigare.
Hur långt har den gått samt ryker den något ?
Skickat från min F5321 via Tapatalk
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |