Vilka årsmodeller funkar en powercommander 3a till?
Hallå gubbar! Är i beställartagen nu och har en snabb fråga om slip-ons. Visst är slipons att man byter avgasrör + dämpare från skarven som är under hojen, strax bakom mitten? Eller är det endast dämparna?
Och om jag ska köpa leo vince slipons, vad är skillnaden med att ha och inte ha catalyctic converter? skiljer ju 200 euro i pris!
Tink >>
Den där sidan sidan verkar suga?!
Står nada information, Okej under teknisk spec men i övrigt försöker de bara tracka på en service manual och modifikations pappirus där man ska betala Dollar Ragnar. Ett fall för Sverker. Forumet kanske är bättre men då ska man regga sig verkar det som.
Nåväl.
Jag vill också ställa några fråga eftersom jag är ny i denna tråd och skaffade mig nyligen en XT; Detta med att dra "snorkeln" finns det bilder på hur just den ser ut, är det ubåtsteleskopet under sadeln? När ni ställt om det där ni pratar om från 13 till uppåt 20 i displayen och får en rappare och bättre gång i hojjen, upplever ni då också att den drar mer?
bäst att logga in sig på forumet där så är xt660 faktsikt en rätt så bra sida med massa bra information. vissa saker bör man dock tar med en nypa salt men jag tycker att det lönar sig att pröjsa 100kr för att verkligen få all hjälp därifrån när man är nybörjare.
snorkeln har visats just för ca 3sidor sen och hela tema har behandlats. så bläddra gärna tillbaka och kolla.
servicemanuallen (alltså den långa versionen) har jag länkad till för cirkus 20-30 sidor sen. ladda ner den då det är mkt bra att ha.
Hög vindruta till en xt660r 2010, vart hittar man det??
Jag hade ett sånt på min xt och jag håller med fuchs. Passformen är inte helt 100, men det är inget jag störde mig på. Jag märkte ganska stor skillnad i hur cykeln kändes och dessutom får man ett riktigt gott ljudFuchs och ni andra som kör med metal mule. Finns det någon återförsäljare i sverige eller beställde ni från metal mules hemsida?
Och har för mig att jag läste att passformen var lite sisådär på detta system? Var det mycket krångel? Har letat bakåt i forumet men hittar det inte nu!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |