manneman
Guest
Sök på JVO RACING eller sök bilder på er 450 rallye så dyker den upp. Finns i en lightversion med 20 L tank och en Dakarversion med 35 L bränslekapacitet.
Fuch's har en uppsättning liggande som jag tror kan vara till salu framöver.Hejsan någon som har en uppsättning Supermotard Hjul (kompletta) till salu? Eller vet ett "billigare" ställe att få tag i dem?
Jo precis.. Jag var inne på att göra samma sak faktiskt precis.. Fast jag kom fram till att det nog kommer kosta för mycket. Dessutom tror jag inte att en R fjädring skulle passa speciellt på gatan då den är i mjukaste laget från början..Ok låter ju sådär vill ju helst ha så att man bara bytar bromsskiva och kanske någon distans hittar inget bra ställe med information om det dock
Vad har du för planer för rallybygget!?
R och X lirar inte alls med varandra från -09 och framåt. Bakåt lirar de så Fuchs uppsättning passar inte tyvärr.Ok låter ju sådär vill ju helst ha så att man bara bytar bromsskiva och kanske någon distans hittar inget bra ställe med information om det dock
Jo precis.. Jag var inne på att göra samma sak faktiskt precis.. Fast jag kom fram till att det nog kommer kosta för mycket. Dessutom tror jag inte att en R fjädring skulle passa speciellt på gatan då den är i mjukaste laget från början..
www.kedo.com eller www.off-the-road.de är ju alltid säkra kort.
1000 mils intervaller, och den är inte specielt rolig du kommer tröttna fort prova ktm 640,625,660,690 innan du köper en yamaha 660 är mitt tipps.
Hur kul som helst efter att du bytt pipor! Dessutom är det en av de pålitlighet motorerna på marknaden. Visst det är mer pulver i Kåteem men den måste serveras minst dubbelt så ofta så en KTM är inte gratis...
"hur kul som helst efter man bytt pipor" har du någonsin kört något annat?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|