Förlåt, det jag menade är att för 699 får du enbart kedjan & inte dreven.. Ståldrev har jag inte nåt emot men tar hårdare på kedjan.
Hehe såg det nu.. Tittade på ett paket för 899 för kedja och drev.. Blev nog fel när jag klippte o klistrade..
Vad är det som är standard på XT:n? Ståldrev och o-ring? Det som sitter på original duger åt mig.. Men vill väl inte köpa sämre än det som sitter original..
Bara lite intresserad, vad skulle ni gett (eller anser den vara värd) för en xt660x 2007 med bsm-pipor, pc3, k&n-filter, rensad bakdel, miniblinkers (alla originalgrejor medföljde inkl. org avgaspipor) som rullat ganska exakt 1000 mil? 1000-milsservice gjord samt nytt framdäck samtidigt. Bakdäck som rullat en sommar. Olja o filter bytt 2 gånger mellan 100 och 1000-milsservicen (100 o 1000-milsservice är gjord på aukt verkstad). Någon gång framöver måste jag dock byta packboxar i gaffeln då en av dem börjat läcka lite smått. Säg innan besiktning om 2 år... Abus-skivlås ingick också. Fint skick på hojen i övrigt.
Ska inte sälja, bara se om jag gjorde en skaplig affär
Last edited: