tanke på att Fuchs skulle göra det mesta i kolfiber så försvann mycke orig delar såsom luftburk/bensintank,plast,sadel,fotpinnar,fästen,avgassystem. kabelstammen skulle han modda, tur att han inte gjorde det men han skalade av all tejp på det var en del pill att tejpa ihop allt och veta hur kabelstammen skulle se ut. hastihetsmätarhuset är tyvärr avskalad så displayen finns endast kvar och det går inte att köpa hus löst utan isåfall köpa nytt hus med display för 4500! :/
hojen har kostat väldigt mycket för att ens få ihop den orig och skulle jag få den chansen igen så skulle jag verkligen ta en funderare då yamaha delar är fan dyrt!
Nu må jag låta bitter men allt ha tagit väldigt mycke tid då jag började med de två XT helt nakna med endast ramen då jag har lackat om dem båda.
hojen har kostat väldigt mycket för att ens få ihop den orig och skulle jag få den chansen igen så skulle jag verkligen ta en funderare då yamaha delar är fan dyrt!
Nu må jag låta bitter men allt ha tagit väldigt mycke tid då jag började med de två XT helt nakna med endast ramen då jag har lackat om dem båda.
Last edited: