Tyvärr finns inte så mkt pirat plast så det är orig som gäller alt köper du det här!https://www.motorcyclespareparts.eu
Jo hur jag nu "trimmar" hojjen så slår ju vartalsregulatorn till o stänger av när det börjar varva bra, så blir det för mig när jag öser på...Köp en fuelmod eller be någon tillverka en åt dig. Har modboken om du vill ha så finns en ritning hur man gör, inte så bökigt som det låter. Detta är enbart om du ska köra slipon. Onödigt att köpa PC och speciellt det dyra DNA filtret. Pm mig med dig mailadress så kan jag leta upp den på min dator imorgon och skicka över.
Skickat från min F5321 via Tapatalk
Ingen som har en kylare över? (Min är en R från -04a men även kylare till X verkar passa)
Har tyvärr haft kylartätning i min och efter det fått ytterligare ett hål. Hört om en alu-svetsare i Värmland men tror jag ändå behöver en ny kylare. Blocket och skrotarna har inte gett något. Även fotpinne höger bak sökes!
Oki, märkt när man trycker i ny olja så får man göra det i omgångar annars rinner det ut.
Skickat från min F5321 via Tapatalk
Dags för mig att byta olja i min hoj inför våren..
Visst är det så att man ska fylla i 1,9 liter först och sen varmköra och sen köra i resten, d.v.s. upp till 2,6l?
Så är det någon som har :
Andra fotpinnar
Skriv i tråden
Mvh
Dags för mig att byta olja i min hoj inför våren..
Visst är det så att man ska fylla i 1,9 liter först och sen varmköra och sen köra i resten, d.v.s. upp till 2,6l?
Tog en fantastisk tur idag i Norrköping. Mycket grusåka och traktorspår. Dock halt med ett slitet t63 och utan dubb. Detta gjorde ju att man blev sugen på att fixxa och trixxa litegranna.
Så är det någon som har :
2-1 system
Andra fotpinnar
Powercommander/kev fuel mod
Andra goa delar typ hårdare fjädrar osv
Skriv i tråden
Mvh
Kör du T63 både bak och fram? jag funderar på T63 bak och MT21 fram, vilken dimension kör du fram?
Funderar på T63 jag med men hittar inte rätt dimensioner. Vart hittar men det till en R ?
Jag köpte från www.lellesmcdelar.se/offroad-783/t63-B786 dock bara bakdäck och slangar, sedan blev det ett MT21 fram från www.mcdackonline.com
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|