Ducster900 skrev:
Väx ifrån moppefjunet innan du börjar gaffla, va!
Du låter som en sån där med liten penis, du slutar garanterat med en R1 eller något sådant för att kompensera mindervärdeskomplexet...
Sedan är det nära till en vurpa eftersom din typ tycks tro att ni kan köra motorcykel med en massa muskler i motorn, men glömmer att det är i knoppen körskickligheten sitter.
Det är knappast en tillfällighet att klass 7-hojarna är överrepresenterade i olycksstatistiken, det står väl klart att de flesta som kör sådana är kollktivt små-kukade och måste hävda sig på andra sätt...
Garanterat är de flesta inte längre än 165 cm heller...
Jag tog mitt MC-kort 1977, var fanns du då?
Sedan -77 har jag kört MC i stort sett varje sommar och skaffat mig erfarenhet av livet som du tycks sakna.
Monstern är byggd av Ducati på samma fabrik som övriga Ducati´s, av samma personal som bygger övriga maskiner och med komponenter som inte är dåliga, bara enklare och billigare, så nog är det en Ducati alltid.
Om ni har svårt för att inse det så tycker jag att tråden stängs per omgående...
"I en värld av blinda är den enögde kung."
Kan garantera dig att jag är längre än 165.
Sen så verkar du vara J*vligt full av fördommar.
Kunskap och skickliget har inte direkt med ålder att göra. Skulle nog klara mig bättre än dig på dom flesta IQ testerna.
Då jag nog är både mer reaktion snabb, snabbtänkt och smartare än dig.
Sen att du kört mer mc är jag nog helt övertyg över.
Sen så hur kan du veta att jag inte kört tung mc?
Sen kan ja säga dig att min 125a knappt kvalar in på gränsen till Mellan i vikt/effekt förhållande.
Så lite "cool" är jag allt.
Och man kan utan problem köra ihjäl sig på den. Men det verkar visst som jag lever ändå.
Sen tror jag nog det är du som har liten penis.
Så verkar fallet vara iaf.
Samt så tror jag du e knak enbart för du kör monster och folk inte ser den som en riktig ducati, vilket igentligen var hela meningen me ditt köp.
Sen vill jag att du svarar på denn fråga.
Om Ferrari började göra bilar för 100 000 kr styck.
Skulle du anse att det var en riktig Ferrari?
//Fredrik