hållundan
Emozione!
Eller var som folk och håll käft om det.Tok!g skrev:2503179Det dryga jag ser är i svaren är dom här förbannade "Popcorns" svaren.
Skenförsäkra inte. Kör inte för fort. Aldrig wheelia.
Allt blir lättare då.
Eller var som folk och håll käft om det.Tok!g skrev:2503179Det dryga jag ser är i svaren är dom här förbannade "Popcorns" svaren.
Skenförsäkra inte. Kör inte för fort. Aldrig wheelia.
zopilote skrev:2502467Det kallas skenförsäkring, är inte uppskattat av andra hojåkare och kommer att leda till att försäkringsbolaget inte betalar dig en spänn om något händer...
Jag skulle råda dig att skaffa en hoj du har råd med istället.
Ja, självklart finns det dom som klarar sig, samtidigt som det finns dom som inte klarar sig. Frågan är om han vill ta risken?goba skrev:2503203skitsnack...vet folk som fått ut pengar utan att bolaget frågat ett smack!!! hans morsa kanske e grymmare än ghostrider på att köra o då e det troligt att hon e brukare!!!
mvh
sandstream skrev:2503150Och vad är det för "drygt" med att informera om det?
Tack fan för att de "äldre" inte har lust att betala småpojkarnas krascher via sina försäkringar.
Tok!g skrev:2503179Det dryga jag ser är i svaren är dom här förbannade "Popcorns" svaren.
hållundan skrev:2503184Eller var som folk och håll käft om det.
Allt blir lättare då.
Corpze skrev:2502462Tjena, jag har precis köpt mig en Suzuki GSX-R 750 och ska ta kort under vintern och tänkte nu spåna på vilka försäkringsbolag som är bäst för min plånbok, eftersom jag är nybörjare på sporthoj så får det bli en helförsäkring iaf det första året men ska jag skriva den på morsan, få försäkringen på henne och jag som förare (är 22år), Trygg-hansa gör inga utbetalningar alls om inte ägare och försäkringstagare är densamme, hur är det med andra bolag?
Hur gör ni för att få ner kostnaden?
Bennybeach skrev:2503241Sen sitter dom och skäller på andra unga som skenförsäkrar, bara för dom höjer premien för sina föräldrar.
Det får du tolka som du vill.Tok!g skrev:2503227Är det jag som ska hålla käft eller vad menar du? Seriöst.
Det kan ju bli lite klurigt att mamma kraschar, men ungen får invaliditeten, trots att han satt hemma å åt popcorn just då...Bennybeach skrev:2503241Jag hade också ställt den på en förälder om jag var dig. Det är så det fungerar!! 80% här inne under 30år ställer den på anhöriga, det kan jag lova dig. Sen sitter dom och skäller på andra unga som skenförsäkrar, bara för dom höjer premien för sina föräldrar.
Det finns för många popcorn-ätare i detta landet......
sandstream skrev:Tack fan för att de "äldre" inte har lust att betala småpojkarnas krascher via sina försäkringar.
Corpze skrev:2502462Hur gör ni för att få ner kostnaden?
kraschandburn skrev:2503484Försäkra så det blir billigast för dig. Trafik på mor eller far!!
Jaha, så vi som var yngre förr, körde sämre än vad ni som är unga nu gör? Och det är inga nybörjare som kraschar nu då?Slappa skrev:2503977Sen kan man ju fundera lite på vem det är som gjort så att vi yngre har fått högra premier, just det precis ni äldre gubbs som kraschade när ni var yngre.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|