#Olsson#
Ny medlem
Men kläm så fram lite stöd för vad du tror. För nåt hittade du väl när du sökte stöd för tron att Statoil sysslar med skojeri när de skriver "Genom att du betalar för de utsläpp du har, ser Statoil till att reducera motsvarande mängd CO2, någonstans i världen." Gör de inte det menar du?
Nej det menar jag inte, men jag tror att risken är stor att de inte fullföljer det.
Om du menar att de lurat oss på avgiften 69 kr så lägg fram nåt stöd för den tron. Om du menar att de lurat oss på priset så lägg fram nåt stöd för den tron. Om du menar att de i själva verket inte gör något alls utan bara stoppar pengarna i sina överfulla kassakistor så kläm fram något stöd för din uttalade tro att de skrattar hela vägen till banken.
Trist diskussion detta...
Stödet för uttalandet är i marknadsföringssyfte -- att försöka såga företag som slår mynt av saker genom 'bondfångeri'. Statoil och deras tjänster tycks ha en del 'attribut' som tyder på att risken är stor. Därtill, inleddes tråden med rekommendationen -- KÖP UTSLÄPPSRÄTTER!! (4 gånger). Ribban sattes i och med detta ganska högt(lågt) och för att du då ska vakna, var jag tvungen att använda -- "skrattar hela vägen till banken".