TRX85r skrev:2303211vissa körde som sheriffen jagade dom & andra som pensionärer på en söndagsrunda så det går nog bra att åka med Dobbadäck
Ljunghusen skrev:2303220gott snack.. då hakar jag på nån gång för att prova iaf. Annars får jag köra rakt igenom rondellerna
Nappe skrev:2303225Du TRX blev det någon film av det hela ??
TRX85r skrev:2303211vissa körde som sheriffen jagade dom & andra som pensionärer på en söndagsrunda så det går nog bra att åka med Dobbadäck
kör ni bara på ställen där politzen kan tänkas komma förbi?.. sjöborakan o streetrace. leker ni inte på lite mer avlägsna rakor mm... vi har varit nere i barsebäck o lekt lite på rakan där. bara vakter som kör o kolar hela tiden. men har aldrig sett polisen där.TRX85r skrev:2305919Synd att ni inte bor litta närmre oss grabbar då kunne ni varit med & lattjat i helsingborg vid väla för där e streetracing på fredagkvällar
chukabowa skrev:2305949kör ni bara på ställen där politzen kan tänkas komma förbi?.. sjöborakan o streetrace. leker ni inte på lite mer avlägsna rakor mm... vi har varit nere i barsebäck o lekt lite på rakan där. bara vakter som kör o kolar hela tiden. men har aldrig sett polisen där.
såg nice ut.. men vi brukar köra utanför verket. inte så mycket bilar där.. i inget läskigt krön o chansa överTRX85r skrev:2305971Joförfan vi lattjar lite överallt ,,har vatt i barsebäck o lattjat där åsså,,finns även film på detta
http://videos.streetfire.net/video/wm/AB8544AC-EC6E-4D67-90DC-31A4BFAC14D5.htm
chukabowa skrev:2305999såg nice ut.. men vi brukar köra utanför verket. inte så mycket bilar där.. i inget läskigt krön o chansa över
mycket.. fick 800 i böter förra veckan o e inte sugen på fler nu när jag e arbetslös.TRX85r skrev:2306004Aha vi får testa där en dag då,,det e jy bättre om farbror blå inte kommer o gnäbbar på en som han brukar göra
chukabowa skrev:2306014mycket.. fick 800 i böter förra veckan o e inte sugen på fler nu när jag e arbetslös.
jag e på i helgenTRX85r skrev:2306038Jaevla osis,,jag har blivit stoppad 3ggr på 2 månader men klarat mej,,vi kanske kan ta en gemensam lekrunda i barsebäck en dag
om det blir något större så är jag också påchukabowa skrev:2306120jag e på i helgen
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|