Motard åkning i Malmö området?

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Härslöv/Landskrona
Hoj
Fiskebåt
vissa körde som sheriffen jagade dom & andra som pensionärer på en söndagsrunda så det går nog bra att åka med Dobbadäck :tungan
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
TRX85r skrev:
2303211 vissa körde som sheriffen jagade dom & andra som pensionärer på en söndagsrunda så det går nog bra att åka med Dobbadäck :tungan

gott snack.. då hakar jag på nån gång för att prova iaf. Annars får jag köra rakt igenom rondellerna :rofl
 

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Vollsjö
Hoj
ninja special med extra mos
Ljunghusen skrev:
2303220 gott snack.. då hakar jag på nån gång för att prova iaf. Annars får jag köra rakt igenom rondellerna :rofl

:tummenupp :yoparty :rofl


Du TRX blev det någon film av det hela ??
 

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Härslöv/Landskrona
Hoj
Fiskebåt
Nappe skrev:
2303225Du TRX blev det någon film av det hela ??

Nja bara litta på mej,min bror var jy sen dit med kameran & när han väl skulle filma så hadde ju det mesta lugnat ner sej av vissa anledningar :näsblod

Men det kommer fler gånger så det blir en liten film av rundan :tummenupp
 
Last edited:

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
TRX85r skrev:
2303211 vissa körde som sheriffen jagade dom & andra som pensionärer på en söndagsrunda så det går nog bra att åka med Dobbadäck :tungan


:hihi :lol :rofl

Såå långt efter var vi väl inte? Nämen det e iaf bra att alla kan köra sitt eget tempo o efter vad man klarar. Vill ju inte vara med om några otrevliga vurpor. När blir nästa runda då grabbs?

//Tobbe
 

Tyldenhong

Ska du veta
Gick med
10 May 2006
Ort
Malmö
Hoj
2006 Suzuki SV650s
TRX85r skrev:
2303211 vissa körde som sheriffen jagade dom & andra som pensionärer på en söndagsrunda så det går nog bra att åka med Dobbadäck :tungan

hahaha jag som tyckte det gick fort som fan... pensionär japp :lol
 

beppe

Y Town Wheelors
Gick med
19 Jun 2003
Ort
ystad
Hoj
kåt till max 640
bra bilder, tom jag och kompisen fastnade. får kanske hänga på nån dag, kör ju också 640...
 

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Härslöv/Landskrona
Hoj
Fiskebåt
Hehehe jag tillhör jy åsså pensionärerna så det va inte bara er jag tänkte på :tungan

Beppe klart ni ska va med jy fler desto roligare ,, ni såg grymma ut på att slanga på sjöbo :tummenupp
 

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Härslöv/Landskrona
Hoj
Fiskebåt
Synd att ni inte bor litta närmre oss grabbar då kunne ni varit med & lattjat i helsingborg vid väla för där e streetracing på fredagkvällar :tummenupp
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
TRX85r skrev:
2305919 Synd att ni inte bor litta närmre oss grabbar då kunne ni varit med & lattjat i helsingborg vid väla för där e streetracing på fredagkvällar :tummenupp
kör ni bara på ställen där politzen kan tänkas komma förbi?.. sjöborakan o streetrace. leker ni inte på lite mer avlägsna rakor mm... vi har varit nere i barsebäck o lekt lite på rakan där. bara vakter som kör o kolar hela tiden. men har aldrig sett polisen där.
 

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Härslöv/Landskrona
Hoj
Fiskebåt
chukabowa skrev:
2305949 kör ni bara på ställen där politzen kan tänkas komma förbi?.. sjöborakan o streetrace. leker ni inte på lite mer avlägsna rakor mm... vi har varit nere i barsebäck o lekt lite på rakan där. bara vakter som kör o kolar hela tiden. men har aldrig sett polisen där.

Joförfan vi lattjar lite överallt ,,har vatt i barsebäck o lattjat där åsså,,finns även film på detta:tungan

http://videos.streetfire.net/video/wm/AB8544AC-EC6E-4D67-90DC-31A4BFAC14D5.htm
 

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Härslöv/Landskrona
Hoj
Fiskebåt
chukabowa skrev:
2305999 såg nice ut.. men vi brukar köra utanför verket. inte så mycket bilar där.. i inget läskigt krön o chansa över :skrämd

Aha vi får testa där en dag då,,det e jy bättre om farbror blå inte kommer o gnäbbar på en som han brukar göra :D
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
TRX85r skrev:
2306004 Aha vi får testa där en dag då,,det e jy bättre om farbror blå inte kommer o gnäbbar på en som han brukar göra :D
mycket.. fick 800 i böter förra veckan o e inte sugen på fler nu när jag e arbetslös.
 

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Härslöv/Landskrona
Hoj
Fiskebåt
chukabowa skrev:
2306014 mycket.. fick 800 i böter förra veckan o e inte sugen på fler nu när jag e arbetslös.

Jaevla osis,,jag har blivit stoppad 3ggr på 2 månader men klarat mej,,vi kanske kan ta en gemensam lekrunda i barsebäck en dag
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top