Nästa onsdag, då dj-lar Två spritt nya bling-Sumosar på grönbete i maffiatåget.....
Jag hämtar min på torsdag så jag skall nog hinna köra in den hyfsat till dess.
.
Shit då måste jag börja köra in min lite på asfalt också!
Nästa onsdag, då dj-lar Två spritt nya bling-Sumosar på grönbete i maffiatåget.....
Jag hämtar min på torsdag så jag skall nog hinna köra in den hyfsat till dess.
.
Det vet duShit då måste jag börja köra in min lite på asfalt också!
Det vet du
Fast för min del så kommer det nog att gå rätt lugnt. Tar nog ett tag att vänja sig vid ytterligare 50 kg och motsvarande mängd hästar. Och lite BOS-muller kan du ju få lyssna på också (inge Wings så långt ögat når )
Dyker inte upp idag, men en lördagskörning är inplanerad. Fler som ska ut?
/M
Jaha, hoppas ni hade kul ikväll ni som körde, själv sitter man med en öl i handen och försöker tänka på allt utom hojen. Lite svårt när man bor så nära berslagsvägen bara, alla som åker hoj verkar försöka slå nåt jävla hastighetsrekord på just den vägen.
Jaha, hoppas ni hade kul ikväll ni som körde, själv sitter man med en öl i handen och försöker tänka på allt utom hojen. Lite svårt när man bor så nära berslagsvägen bara, alla som åker hoj verkar försöka slå nåt jävla hastighetsrekord på just den vägen.
Å jäkla, verkar vara fler som är sugen på lördag, tänkte köra lite samt hälsa på Kapten Blåskägg när Sollentuna har öppet hus för MC besiktningar. He he kanske göra ett bullerprov på din Krille?
Perfa mannen, ta med dig lite sköna motardstekare så bjuder jag på en java
Ja du risken är att alla åker på flygande bullerprov av kjelle om vi mullrar in på gården! Nä ska stoppa in mina bullerpluggar innan.
skulle vara kul att se om man har något bra ljud i bågen
Kollegan har db-mätare på sin telefon. Ska jag fråga om jag kan låna den?
För övrigt så var det jävligt dåligt med folk idag. Janne som t.o.m sa att han skulle komma var inte där... Kanske är rädd för att bli frånåkt...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|