Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Nästa onsdag, då dj-lar :tummenupp :yoparty Två spritt nya bling-Sumosar på grönbete i maffiatåget..... :hoppa

Jag hämtar min på torsdag så jag skall nog hinna köra in den hyfsat till dess.

.

Shit då måste jag börja köra in min lite på asfalt också!

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Shit då måste jag börja köra in min lite på asfalt också!
Det vet du :Rockbanan

Fast för min del så kommer det nog att gå rätt lugnt. Tar nog ett tag att vänja sig vid ytterligare 50 kg och motsvarande mängd hästar. Och lite BOS-muller kan du ju få lyssna på också (inge Wings så långt ögat når :D)

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Det vet du :Rockbanan

Fast för min del så kommer det nog att gå rätt lugnt. Tar nog ett tag att vänja sig vid ytterligare 50 kg och motsvarande mängd hästar. Och lite BOS-muller kan du ju få lyssna på också (inge Wings så långt ögat når :D)

He he jag får väl la skita i mina buttpluggar så 50 x 2 mm mullrar genom mina Wings! :D

Samma här kommer ta det lugnt, har bara kört grus i år så kanske hinner köra lite i helgen som uppvärmning!

obiwan

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2006
Hoj
Orange 4-takts Kawa
Kanonfint väder idag, perfekt för åkning!
Jag sitter här fullmunterad i lädret och kan knappt bärga mig tills klockan slår 17 och man får gränsla springaren och köra mot Medis..

Blir det nån uppslutning idag?

Tungelsta/Bulten/Skanssundet har iaf jag inte kört sedan förra säsongen, så det är ju en idé. Ses!

Last edited:

Janne S

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
KTM 640
Jag tänkte komma.

Och jag träffa en stor del av motard maffian i Lunda igår kväll som verkade väldigt åksugna.

Så du kommer nog inte att bli ensam idag.:)

neodym

Medlem
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
Suzuki DRZ400SM
Vore kul att hänga med er!

Slutar jobbet vid 17 och har lite svårt att hinna till Medis, men kanske går att möta upp någonstans nån annan Onsdag.

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
660-04
Jaha, hoppas ni hade kul ikväll ni som körde, själv sitter man med en öl i handen och försöker tänka på allt utom hojen. Lite svårt när man bor så nära berslagsvägen bara, alla som åker hoj verkar försöka slå nåt jävla hastighetsrekord på just den vägen. :huvet

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
mellan 2
Jaha, hoppas ni hade kul ikväll ni som körde, själv sitter man med en öl i handen och försöker tänka på allt utom hojen. Lite svårt när man bor så nära berslagsvägen bara, alla som åker hoj verkar försöka slå nåt jävla hastighetsrekord på just den vägen. :huvet

Eller så vill dom bara jävlas lite med er villaägarna :tungan

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd

Fan du har inte tid att dricka bira du ska ju klippa ut dom bästa bitarna från senaste lördagen alla va ute! å sen skicka skiten till mig

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Å jäkla, verkar vara fler som är sugen på lördag, tänkte köra lite samt hälsa på Kapten Blåskägg när Sollentuna har öppet hus för MC besiktningar. He he kanske göra ett bullerprov på din Krille? :D

Är det någon som har tänkt någon väg eller? Annars kan jag nog skrapa ihop nåt på norrsidan dock ska jag vara borta på middag kl 16. Vägarna är rätt snabba så
tänkte börja köra ifrån Mörby och avsluta i vaxholm dock en jäkla omväg till vaxholm... :D Obs!! får vara snälla mot mig då jag inte kört så mkt asfalt i år! :)

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Å jäkla, verkar vara fler som är sugen på lördag, tänkte köra lite samt hälsa på Kapten Blåskägg när Sollentuna har öppet hus för MC besiktningar. He he kanske göra ett bullerprov på din Krille? :D

Perfa mannen, ta med dig lite sköna motardstekare så bjuder jag på en java :)

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
skulle vara kul att se om man har något bra ljud i bågen :crash

Kollegan har db-mätare på sin telefon. Ska jag fråga om jag kan låna den?:)

För övrigt så var det jävligt dåligt med folk idag. Janne som t.o.m sa att han skulle komma var inte där...:va Kanske är rädd för att bli frånåkt...

Det roligast var nog hemresan från Tyrsö. Hamnade i Potatoes/S.S.P.C gänget så det gick inte långsamt genom stan:tummenupp

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Kollegan har db-mätare på sin telefon. Ska jag fråga om jag kan låna den?:)

För övrigt så var det jävligt dåligt med folk idag. Janne som t.o.m sa att han skulle komma var inte där...:va Kanske är rädd för att bli frånåkt...

Nja han kör på bakhjulet istället! :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...