Olof.B
Pride only hurts, it never helps.
jag kommer också, exakt var vid medis brukar ni samlas? donken?
På trottoaren mellan Snaps och Debaser ungefär. Brukar stå någon lirare med en korvvagn där också.
jag kommer också, exakt var vid medis brukar ni samlas? donken?
Nu har jag bytt 929:an mot en Motard. En 06:a med 100 mil bakom sig, nu förstår jag varför alla tycker det är så kul med motard![]()
![]()
Bifogar en bild på Åket!
bra åkning idag grabbar! kul runda med ett skönt stopp i norrtälje och hem igen, det gör vi om!
Kan bara hålla med!
Vi fortsatte från stoppet i Lapplands Väsby in genom stan till Djurgården, riktigt najs och "bra väder"![]()
Rev av en 30 mil totalt, vilket känns i röven kan jag lova!
Nu har man en kall skumkrona i näven, Sverige spelar mot Danmark och skräpet är på tjejfest, kan det bli bättre?
Service på måndag, Lunda på tisdag o Medis på onsdag! Ses!!!![]()
Jag kommer inte åka med på ett tag. ca kl 21 körde jag på ett rådjur. Allt är svart och jag minns bara det efter jag ställde mig upp. Känner nu att jag är helt mörbultad i kroppen och hojen behöver omsorg och en rejäl tvätt![]()
aj jäävlar.. är du ok? vart hände det? inget brutet? tog du med en rådjurs sadel så du kan laga dig en festmåltid?
Nisse, hoppas du e ok och att hojen inte är i allt för dåligt skick! Du får berätta mer nästa gång vi ses BAMBI-KILLER!!!!!![]()
Hur mår du i dag grabben?
Låter som om du har haft änglavakt!. Jävligt tråkit att höra iaf och jag hoppas att du inte blir avskräkt av detta och snart är ute och slangtränar igen!
Tråkit att höra att hjälpen på plats va så dålig, va det ingen som ringde efter en ambulans?
Bara ut i garaget och mecka ihopp hojen och spola bort allt köt och blod från den. Pain is temporary, Glory is for ever!
Kanske läge att fixa nån rejälare fästanordning för regskylten samtidigtom man inte har "fancy" posörplast som vi har, ellerhur bange?![]()
förresten, började idag nygga om min bakdel lite, blir dioder i bak nu istället, less på att byta lampor med mera, den här bakdelen kommer vara helt exklusiv då jag kapat till och gjort allt själv, så den får ni se sen..!!
om man inte har "fancy" posörplast som vi har, ellerhur bange?![]()
förresten, började idag nygga om min bakdel lite, blir dioder i bak nu istället, less på att byta lampor med mera, den här bakdelen kommer vara helt exklusiv då jag kapat till och gjort allt själv, så den får ni se sen..!!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |