Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
Jag har kylare och ett komplett dekomphantag billigt om du är intresserad.

hoj, vad ska du ha för dekomphandtaget?

annars.. liten update för mig.. opererade knät igår. jag har slitit av korsbandet i vänster knä, så min sommar verkar mest bli rehab inför operation. Blir att meka ihop hojen och lacka om och sälja så snart som möjligt.

/T

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
hoj, vad ska du ha för dekomphandtaget?

annars.. liten update för mig.. opererade knät igår. jag har slitit av korsbandet i vänster knä, så min sommar verkar mest bli rehab inför operation. Blir att meka ihop hojen och lacka om och sälja så snart som möjligt.

/T

sno inte dekompen ifrån mig! :tungan

Tänkt på vad jag kan göra med varelser som kommer i min väg :D Bambi approved

edit: vad är det som är trasigt för dig? Om det är själva plasthandtaget bara så är mitt helt fortfarande.

Last edited:

Linkan77

Piggelinmissbrukare
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
Såld
Nissenutz... Skönt att höra att du klarade dig utan livshotande skador...
Synd att du inte fick behålla bambi, hade varit gott med lite stek...:tummenupp

Skit i plasten och fixa kylaren... hoppas att du kryar på dig snart så vi får se dig på vägarna igen...:yoparty

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Nissenutz... Skönt att höra att du klarade dig utan livshotande skador...
Synd att du inte fick behålla bambi, hade varit gott med lite stek...:tummenupp

Skit i plasten och fixa kylaren... hoppas att du kryar på dig snart så vi får se dig på vägarna igen...:yoparty

De e klart jag ska ut på vägarna så snart som möjligt! Jag har ju inte fått till någon wheelieavatar ännu :tummenupp

johanp

=p
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660
Ang. kylare och grenrör så hade jag mina bortplockade idag och passade på att gå över skiten med autosol - funkar skitbra!

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
660 smc
Några som är sugna på bus imorrn?? Snuten lär ju ha fullt upp med alla fröätare och skinnskallar.

Tåberg: Fan va illa! :huvet :mad:

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Några som är sugna på bus imorrn?? Snuten lär ju ha fullt upp med alla fröätare och skinnskallar.

Tåberg: Fan va illa! :huvet :mad:

Jag e på, nyservad hoj o allt! Sitter dock o klipper ett par kalla skumkronor nu, så kanske efter 12:00?

Bananhjärna

Child at heart
Gick med
16 May 2006
Hoj
Ducati Streetfighter S
Jag hakar oxå gärna på idag. När/var samlas vi? Medis kl 12?

Varför inte dra till jordbro industriområde och träna lite bakhjulsåka?
Sen kan man ju dra ut på nån sorts söderrunda.

cubic

Gick med
23 Jan 2004
Hoj
Jag hakar oxå gärna på idag. När/var samlas vi? Medis kl 12?

Varför inte dra till jordbro industriområde och träna lite bakhjulsåka?
Sen kan man ju dra ut på nån sorts söderrunda.

Låter bra! Men kan vi ses kl 13? Skulle behöva gå över ett par bultar med en momentnyckel, men behöver köpa en hylsa, affären öppnar 11 så 12 blir tajt.

Bananhjärna

Child at heart
Gick med
16 May 2006
Hoj
Ducati Streetfighter S
Låter bra! Men kan vi ses kl 13? Skulle behöva gå över ett par bultar med en momentnyckel, men behöver köpa en hylsa, affären öppnar 11 så 12 blir tajt.

Jorå kl 13 funkar. Kan inte vara med och leka så länge dock. Ska iväg å grilla på eftermiddagen

Flärpen

Motard förare
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
Gasgas 125 sm
Är det möjligt att kunna hänga på någon gång under sommaren om man har 125 ?

Jag är nämligen ny här och tycker det är skitskoj att åka hoj:) :tungan

cubic

Gick med
23 Jan 2004
Hoj
KUUUUUUUKEN, så var man av med körkortet!

Klippte en civilsnut på Bogesund (tydligen) precis innan 30 km/h-bron i Vaxholm, körde även om ett gäng bilar på den bron.

Står o chillar i kön för att köpa en burgare nere på torget, så traskar det fram en frasse med polisbricka "får jag se på ditt körkort". Han får körkortet så säger han "när du är klar här så kan du komma bort till bilen där borta". Köper en Cola, tappade konstigt nog aptiten. Gick bort till bilen, den andra polisen bara pekar på bakdörren, bara att sätta sig.

Det gick jävligt fort, aggresiv körstil osv, lite filmvisning, erkänner du ja eller nej. Jag vet att dem inte såg mitt ansikte osv med pallade inte tjafsa, erkännde. Dem sa efteråt, om jag inte hade erkännt så hade jag garanterat åkt dit ändå med tanke på filmen och deras vittnesmål.

Så nu sitter man o fingar på ett inbetalningskort på 3600 riksdaler och funderar på hur jag ska formulera mig så att dem sänker tiden som körkortet blir indraget.

Frid!

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00

Så nu sitter man o fingar på ett inbetalningskort på 3600 riksdaler och funderar på hur jag ska formulera mig så att dem sänker tiden som körkortet blir indraget.

Frid!

Fy fan, det är något slags ont omen över vår maffia nu. Hur fan ska vi bli med den?

Surt som fan för dig, lider med dig. Jag fick ju också tidigare på säsongen betala 3600 till staten men kortet fick jag behålla. men det var fan på håret :gnissla

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Ska ut och plocka av kylaren ifrån min nu. Bifogar lite bilder ifrån rådjursincidenten.

Bilden på vägen är i fotad i den riktiningen jag kom ifrån, precis där jag körde på rådjuret. Längts bak i bilden där det står folk stannade jag.

Bifogat

• DSC01249.JPG
    DSC01249.JPG
    133 KB · Visningar: 74
  • DSC01250.JPG
    DSC01250.JPG
    116.9 KB · Visningar: 84
  • DSC02440.JPG
    DSC02440.JPG
    126.3 KB · Visningar: 83
  • DSC02471.JPG
    DSC02471.JPG
    128.2 KB · Visningar: 79
  • DSC02489.JPG
    DSC02489.JPG
    116.9 KB · Visningar: 72
  • DSC02490.JPG
    DSC02490.JPG
    124.1 KB · Visningar: 83
Last edited:

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd

Klippte en civilsnut på Bogesund (tydligen) precis innan 30 km/h-bron i Vaxholm, körde även om ett gäng bilar på den bron.

Står o chillar i kön för att köpa en burgare nere på torget, så traskar det fram en frasse med polisbricka "får jag se på ditt körkort". Han får körkortet så säger han "när du är klar här så kan du komma bort till bilen där borta". Köper en Cola, tappade konstigt nog aptiten. Gick bort till bilen, den andra polisen bara pekar på bakdörren, bara att sätta sig.

Det gick jävligt fort, aggresiv körstil osv, lite filmvisning, erkänner du ja eller nej. Jag vet att dem inte såg mitt ansikte osv med pallade inte tjafsa, erkännde. Dem sa efteråt, om jag inte hade erkännt så hade jag garanterat åkt dit ändå med tanke på filmen och deras vittnesmål.

Frid!

FYY faaaan vad ångest!!! jag sörjer med dig :huvet :död

Fan va läbbigt att dom inte hakade på, utan dom kommer å plockar in en när man minst anar det..
vad hade dom för bil?

cubic

Gick med
23 Jan 2004
Hoj
FYY faaaan vad ångest!!! jag sörjer med dig :huvet :död

Fan va läbbigt att dom inte hakade på, utan dom kommer å plockar in en när man minst anar det..
vad hade dom för bil?

Ja den killen var rutinerad. Det var en svart V70 med tonade rutor bak, dock inga antenner eller ngt som skvallrade och dem i bilen var helt civilklädda.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024